Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du A- eller B-menneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du A eller B-menneske?
A 33 14,10%
B 118 50,43%
Noe midt i mellom 75 32,05%
Annet, svar i tråden 8 3,42%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 23:44   #121
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du A- eller B-menneske?

A-menneske. Før jeg fikk mann og barn var jeg glatt på jobb til før 7 men det klarer jeg ikke lengre...
På testen fikk jeg 46 poeng.

Gammel 01-09-09, 00:39   #122
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

18 poeng og definitivt B-menneske.

Gammel 04-09-09, 01:53   #123
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Er vel i ferd med å skli litt fra A til B. I dag sov babyen til 10.15, og det gjorde jeg også

Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 23:17   #124
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg elsker å sove lenge om morgene, og uansett hvor trøtt jeg er kl 19-20 om kvelden så våkner jeg opp etter kl 22.00.
Kveldsvakter og nattevakter er piece of cake for meg, så jeg er B-menneske

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 23:23   #125
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du A eller B-menneske?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

33 poeng. "Du er en intermediær type".
Noe midt i mellom.

Samme her. Og akkurat slik føler jeg meg også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 12:58   #126
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Er du A eller B-menneske?

B-menneske. Fikk 21 poeng på testen.

Gammel 10-09-09, 13:17   #127
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville sagt at jeg var mer æ/øå-menneske, men testen sier noe annet.
Din totalsum ble: 23 poeng.

Poengsum Hvilken type er jeg? 22 eller lavere Du er en kveldstype 23-43 Du er en intermediær type 44 eller mer Du er en morgentype

Gammel 10-09-09, 13:25   #128
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Litt av hvert. Jeg fikk 37 poeng på testen.

Jeg var veldig B-menneske da jeg var yngre, men er blitt mer og mer A-menneske etter hvert som jobb og barn har overtatt styringen av livet mitt. Jeg liker veldig godt å sitte sent oppe, men gjør det sjelden, og har små problemer med å stå tidlig opp så lenge jeg har lagt meg i rimelig tid.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 13:30   #129
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg fikk 33 poeng på testen, stemmer med at jeg er litt midt mellom.

Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 18:00   #130
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Vet ikke om jeg direkte er A-menneske, ikke i den forstand at jeg LIKER å stå tidlig opp, men står tidlig opp hver dag, uansett om jeg skal på jobb eller ikke, for jeg liker å få dagen med meg

Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:29   #131
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Vet ikke om jeg direkte er A-menneske, ikke i den forstand at jeg LIKER å stå tidlig opp, men står tidlig opp hver dag, uansett om jeg skal på jobb eller ikke, for jeg liker å få dagen med meg

Du er A.

Gammel 11-09-09, 10:32   #132
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig aldri vært i tvil, og har omsider tatt testen. Jeg fikk 49 poeng, og var ganske soleklart a-menneske.

Ikke det at jeg ikke kan sove lenge en gang innimellom. Men lenge blir definert som 9-10, og jeg er blid som en lerke fra det sekundet jeg står opp. Mannen min er pottesur i hvert fall en halvtime etter at han har stått opp.

Gammel 11-09-09, 10:53   #133
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i dag kost/kilt/strøket/klappet/prompelyd-på-magen/sette på lys og musikk/ta dem sovende på armen og danse med dem-vekket to trøttinger, og det er tydelig at det går i arv, dette her, altså!

Gammel 11-09-09, 10:54   #134
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt klart A menneske.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:03   #135
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg er nok et a menneske, men jeg liker ikke stå opp kl 6 likevel. Jeg syns at f.eks 9 er leeeenge og deilig.. men liker å legge meg tidlig og stå opp forholdsvis tidlig.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:17   #136
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Der datt svaret mitt ut for annen gang !!! Lettere irritert...

Intermediær - 29 poeng - kveldsmenneske.

Gammel 12-09-09, 00:21   #137
Left
Passiv

Standard

Sist jeg tok denne, landet jeg på 37 poeng. Nå landet jeg på 43.
Kan fint stå opp tidlig hver dag, og foretrekker nok helst å jobbe tidligvakt om jeg kan velge. Men jeg jobber natt, og det funker det også, heldigvis.

Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:24   #138
sykkelpappa
<insert something witty>

sykkelpappa sin avatar

sykkelpappa er litt kulsykkelpappa er litt kul
Standard

44 poeng og nykonvertert A-menneske...

sykkelpappa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.