|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Jeg kjenner jeg forundres litt over en partileder som gir blaffen i om partiet har velgere eller ikke.... Hva er vitsen med å lede et politisk parti hvis du ikke bryr deg om det er andre som sympatiserer med det du står for? Er ikke budskapet viktig? Jeg ser at mange som ellers kunne ha stemt Venstre denne gangen har valgt annerledes, men hvordan kan en mann med noen som helst politiske ambisjoner for seg og det han tror på synes det er greit? Go down in flames, joda, Sponheim er mannen, men med et sånt "gi blaffen"forhold til oppslutningen til eget parti (og ikke minst trofaste partifeller) tror jeg det er greit at noen andre tar Venstre-skuta videre. Jeg tror budskapet deres (som på ingen måte er half bad) kommer tydeligere frem hvis det ikke presenteres som en del av sirkus-Sponheim.
|
|
|