|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hertuginne
|
Sv: Årets kalenderbarne-tv på nrk. Noen som vet?Tjorven: Jeg tenkte jeg skulle stikke innom en garnbutikk i morgen og spørre om de har oppskrifter på kjoler, jakker og luer som tilhører Jul i Svingen. Rapporterer tilbake her etterpå. For det hadde jo vært morsomt med en skikkelig rød lue, som den som finnes over her. Kjolen var også veldig fin.
|
|
|
#22 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets kalenderbarne-tv på nrk. Noen som vet?Forrige gang det gikk fant jeg ingen strikkeoppskrifter noen steder. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets kalenderbarne-tv på nrk. Noen som vet?Jeg kan ikke finne noen offisielle oppskrifter. Et kjapt søk på Google viser at det finnes noen "hjemmesnekrede" oppskrifter, som det blant annet linkes til fra www.strikkeoppskrift.com.
|
|
|
#24 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets kalenderbarne-tv på nrk. Noen som vet?Jeg har funnet denne hjemmesiden med lueoppskrifter: http://www.liv-toril.no/Strikk/linuslue.htm
|
|
![]() |
|
|