Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reisebagen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 01:24   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Reisebagen

Hvis dette ikke er lov, er det bare å slette tråden. Jeg jobber ikke for Reisebagen. Men i dag har jeg kjøpt en bag til Lillebror i navnefestgave. Vi har en til Snuppa og har brukt den masse. Anbefales på det varmeste! Og hvis man skriver "NM" i kommentarfeltet får man 40% avslag i hele september.

Gammel 16-09-09, 03:01   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reisebagen

Jeg kjøpte to gjennom jobben en gang. Den er bare brukt en gang for vi likte den derimot ikke. Så smaken er forskjellig, det er helt sikkert.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 05:20   #3
Left
Passiv

Standard

Vi har brukt vår på flere ferier til utlandet. Genialt at den kan henges opp og brukes som klesskap. Vi har den største, og vi har hatt den nest minste, Reisebagen Proff, som også kan brukes som litt stor stelleveske, eller overnattingsveske.
Har vært strålende fornøyd med begge.

Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:17   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har veldig lyst på en (eller kanskje en til hver av jentene), men er litt usikker på om jeg synes prisen kan forsvares. Har dog fått med meg tilbudet på NM, så jeg får tenke et par dager til. Men greit å høre andres erfaringer da!

Gammel 16-09-09, 10:28   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde en, men har solgt den nå. Den er genial til å pakke for små barn i, men jeg synes lommene/rommene ble litt små til voksne klær. Da liker jeg bedre å pakke i vanlig koffert. Jeg hadde den røde (husker ikke størrelse).

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:52   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

hvor bestiller man den fra? Vi har to store, liker de sånn midt på treet. Men kanskje en sånn liten bag hadde vært ok til flyturen til Usa som håndbagasje...?

Gammel 16-09-09, 14:41   #7
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Man bestiller fra reisebagen.no. Jeg var borte med ungene i helga, og pakket alt av tøy i en bag. Lillebrors tøy i de to minste rommene, Snuppas tøy i de to litt større rommene, og mitt tøy i det store rommet.

Gammel 16-09-09, 18:32   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pakker som regel til jentene sammen i en litt mindre koffert, og der blir det jo et salig rot når de skal finne klær selv.

Men hvilken størrelse bør jeg velge hvis jeg skal ha en til hver av de? Plass til klær for å reise bort en langhelg f.eks.

Gammel 16-09-09, 18:49   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har den store, og liker den kjempegodt. Den rommer mye, og er genial på hyttene hvor vi ikke har egne klesskap. Jeg hater sånne alle-klærne-i-en-haug-bager.

Gammel 16-09-09, 18:55   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker den ikke noe særlig. Har vel kun brukt den et par ganger på tre år. Jeg synes den er vond å bære pga den harde plata i bunnen. Og det var knotete med alle de små rommene. Jeg er vel mer en hulter til bulter-person.

Gammel 16-09-09, 19:24   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har den minste og den største. Den minste er super som toalettmappe eller hvis jeg skal ha med småtteri på tur, den største synes jeg bare er upraktisk. Den er så stor at den blir blytung å dra rundt på, og det er jo helt umulig å finne noe i den.

Gammel 16-09-09, 19:41   #12
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men den var jo ganske tung da...ikke mye man kan pakke i før man overstiger kvoten på fly (må ha to bager)...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.