|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Lurer på en ting: når man kjøper klær i HM butikk, kan man kjøpe "hele" str som f.eks 110 eller 116 eller 122 osv... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Det er rett og slett umulig å handle klær på HM om man ligger i øvre sjikt av en dobbeltstørrelse.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...I butikkene er det samme størrelsesinndeling som på nettbutikken. Enkelte ting er deimot i enkeltstørrelser, og ikke de dobbelte. Min jente bruker stort sett 116, og i hvertfall gensere (tynne i bomull) passer henne fint i 110/116. Enkelte andre ting, som cardigan, hettegensere ol blir for smalt for henne, og det er ikke alltid det passer noe bedre i størrelsen over heller.
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Takk for svar! Hm...må vel ta en tur i butikken allikevel da |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Størrelsene på H&M er håpløse. Poden havner alltid mellom to av dobbeltstørrelsene deres, så vi kan velge mellom litt snaue eller alt for store klær.
|
|
|
|
#7 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Syns det stadig blir flere klesforretninger som fører dobbeltstørrelser, og det er håpløst.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Det er kjempedumt. Jeg bruker stortsett 42 og av og til 40, men når størrelsen da ofte er 42/44, så blir det jo en stor 42, noe som ikke passer. 38/40 blir garantert for lite. Latterlig... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
trenger lading
|
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Jeg har vært fornøyd med størrelsene på HM. Men så er det nok forskjell på unger. Jeg har vel HM-unger jeg da...
|
|
|
|
#10 |
|
trenger lading
|
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...
minsten min har t-skjorter i str 3-4 år selv om hun like godt kan ha str 7-8 år. Så det er vel det plagget en kan bruke lengst.
|
|
|
|
#11 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Noen som vet ... ang HM og størrelser ...Så vidt jeg husker så er vel det meste av klærne på små barn i dobbelstørrelser på HM. Til større barn er det vel en del mer som går på rene størrelser.
|
![]() |
|
|