Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-09, 10:18   #11
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bytting av mat er jeg i prinsippet helt for, men selvsagt ikke hvis det dreier seg om å bytte bort ordentlig mat mot godterier. Det er derimot morsomt hvis ungene vil smake litt av hverandres ting og prøve noe annet, synes jeg. Og alle kan jo få lyst på litt variasjon iblant. Jeg var på foreldremøte i forrige uke, og klassens SFO-ansatte fortalte litt om hvordan spisingen foregår, at det er ganske vanlig at de bytter litt seg imellom, og nevnte Poden spesifikt som en av dem som alltid "dekker opp" med sine egne matpakker når de kommer opp til klasserommet etter å ha vært i kantinen (han liker nesten aldri det de får i kantinen den ene dagen i uken de har varmmat).

Sånn egentlig er jeg helt for bytting jeg også, men som sagt så hadde det tatt litt av i klassen til min pode, i tillegg skapte det veldig mye støy for læreren med den utstrakte byttevirksomheten og forhandlingen som foregikk.
Min pode er også veldig småspist, og det merkes godt på humøret hans hvis det eneste han har fått i seg er loff med nugatti hele dagen.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.