Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skogstad yttertøy kontra Polarn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-09, 14:29   #21
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skogstad yttertøy kontra Polarn?

Vi er veldig fornøyd med skogstad sine klær, vi har brukt jakke og bukse derfra som regntøy akkurat som vi har gjort før med Reima og Troll.Har holdt tett det ja.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:49   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det ble Skogstadjakke, men en annen modell enn den avbildet. Denne hadde borrelås foran på ermene, og enda bedre - den var på salg
Kjøpte både til storebror og lillebror, og fikk begge for mindre enn jeg måtte gitt for bare Po.P-jakken. Den som er avbildet her kostet 499,- mens den jeg kjøpte var en hundrings dyrere.

Så bra da! Gøy å gjøre slike "kupp" . Håper du blir fornøyd! Ser at mange er veldig fornøyde med Skogstad - også i regnvær, så da skal jeg jammen prøve ut vår også!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:52   #23
Left
Passiv

Standard

Ja jakkene er kjempefine, og det er skalljakker, så kan ikke helt se at den skal være dårligere enn Po.P sin. Nå oppdaget jeg at vi hadde en Skogstad overtrekksbukse jeg har kjøpt av noen her inne, så må på jakt etter en til lillebror også. Jakkene er i en nydelig gylden farge, med brunt rutemønster eller hva jeg skal si.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.