|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva skal jeg strikke/hekle nå da?Blant annet klukkakjolen Marikken, som du finner bilde av om du søker her eller på google. Skal se om jeg finner bilde av de andre senere. Nå er jeg godt i gang med den jeg viste bilder av lenger opp, bare i grønt og gråbrunt. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva skal jeg strikke/hekle nå da?Jeg har jo den du viste over her (med heklede firkanter på brystet), men jeg har den i bomull fordi hun idiotiske dama i garnbutikken mente det ikke ble noe fint i ull. Håpløst. Jaja, den ble fin da, men mamma sa den var et helvete å strikke med bomullsgarn, veldig trått.
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva skal jeg strikke/hekle nå da?
Nei, gudene veit. Kanskje hun bare ville bli kvitt bomullsgarnet sitt? jeg tror den gjør seg mye bedre i ull faktisk, for da vil den være mer tøyelig og tynn. Min er nesten litt tykk.
|
![]() |
|
|