|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Gode overgangssko?Jeg har vært og tinget på et par Timberland vanntette, og halvhøye overgangssko med borrelås i dag. Halvhøye i skinnmateriale. De hadde dem ikke i riktig størrelse i den butikken, men skulle få dem sendt fra en annen. Skal hente dem i morgen. De så veldig fine ut, og Timberland har vi god erfaring med fra tidligere. |
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Gode overgangssko?Har kjøpt brune Timberland til lillebror, og syntes de var så fine, at storebror har fått akkurat like i sort. |
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Gode overgangssko?Vi har hatt overgangssko tidligere, Timberland og Nike, begge fra XXL, men vi har droppet det i år. Synes de har blitt relativt lite brukt. Nå må det sies at han allerede er på sesongens joggeskopar nr 2, og det paret han bruker nå er litt mer solid i såla enn de aller tynneste joggeskoelen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Gode overgangssko?Vi har et par lave gore-tex med grov såle fra XXL. Hun er kjempefornøyd og kaller dem "fjellsko".
|
|
|
#27 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode overgangssko?Begge to har Viking Goretex. Storesøster har joggesko og lillebror har halvhøye. Lillebror har testet ut sine som gummistøvler og de holdt tett. Har brukte også kun sine Viking Goretex vintersko i fjor vinter også, og de holdt også tett i all slags vær. Veldig fornøyd med Viking så vi kommer nok til å holde oss til dem.
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Sv: Gode overgangssko?
Avsporing ift høstsko, men vet du at Skoringen har nedsatt Viking vinter gore-tex fra 899,- til 599,- idag og imorgen? Jeg kjøpte idag. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode overgangssko?
Takk for tips. Jeg kjøpte til begge to tidlig i våres til -70 % så vi har til i vinter, regner jeg med.
|
|
|
#30 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode overgangssko?Poden har fått disse. Det er damesko egentlig, men de hadde disse på Smart Club til 399,-, og i str 35,5 passer de ypperlig med ullsokker i.
|
![]() |
|
|