Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 14:55   #261
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Lurer på hvem som kunne ha tatt over jobben til Jonas G Støre fra FrP forresten.

Uten at det blir tredje verdenskrig?

Gammel 16-09-09, 14:57   #262
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Uten at det blir tredje verdenskrig?

Tviler.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 15:14   #263
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Carl. Han kan masse om utlandet. Han bor jo tilogmed i syden.

Gammel 16-09-09, 15:28   #264
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, for lavere skatter og mer privatisering er jo den eneste grunnen til at man ønsker et mer libaralistisk og mindre sosialistisk samfunn.

Alle på blå side er uansvarlige egoister, alle på rød side er ansvarlige medmennesker. Sånn, ferdig stemplet.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg vet godt at det finnes andre grunner også.
Du svarte likevel ikke på spørsmålet. Er det verdt det, når man vet at et sterkt Frp må med på lasset?

Ja, jeg synes det er verd det. Jeg synes den rødfargen AP får når de styrer skuta med SV er farlig for landet. Jeg er like skeptisk til SV som jeg er til FrP. Og større tilhenger av Høyre enn av AP. Da er det helt ulogisk å stemme andre enn Høyre, som er det partiet jeg mener har den mest fornuftige politikken på de fleste områder. Jeg skulle dog gjerne ha sett en Høyre/AP-regjering, men innser at det blir in my dreams, og kun der.

Og selv om jeg ville foretrukket H/KrF/V, så tror jeg at om FrP hadde kommet i regjering, så hadde de måtte jenke seg ganske kraftig og bli ansvarlige. På samme måte som SV måtte svelge kameler an mas. IOg du snakker om sterkt FrP og svakt Høyre? Det var ikke SÅ mange prosentpoeng som skilte dem. I alle fall ikke sett i forhold til de stemmene som skiller AP fra SV.... Og hvis man i tillegg hadde hatt et sterkere Venstre, så tror jeg de borgerlige ville kunne få til mye bra. Men det forutsetter jo at man synes borgerlig politikk er bra

Jeg mener at det alternativet der er rimelig urealistisk (med tanke på at vi faktisk lever i et demokrati) og påstår derfor at de som stemmer Høyre, Krf og Venstre, egentlig åpner for Frp-politikk. Hva man ønsker seg, spiller i mine øyne mindre rolle, det er jo greit å forholde seg til realitetene av og til også. Stemte man borgerlig i år, ønsket man et sterkt Frp i regjeringsposisjon.

Nei, man ønsket seg ikke et sterkt FrP i posisjon. Helt anekdotebasert ut fra mine egne ønsker som Høyre-velger. Jeg ønsket meg et sterkt Høyre. Og en regjering uten SV. Som som sagt gir meg like mye gåsehud som FrP. Det er ulike grunner til at de gir meg gåsehud, det skal være sagt, men gåsehud får jeg.

Jeg stemmer ikke taktisk. Aldri. Jeg stemmer for at det partiet jeg har mest tro på fører en god politikk for Norge, også blir størst mulig. I opposisjon, i regjering eller på vippen.

Og så syns jeg mange av dere glemmer at det skjer ganske mye politisk arbeid på stortinget også. Ikke bare i regjeringen. Det er ikke en valgmannsforsamling, liksom. Det å ha to ikke ikke ti Venstrefolk i komitearbeid på Stortinget, det syns jeg er et stort tap.

Hvis Venstre hadde hatt bare et par tusen flere stemmer så hadde det denne gangen vippet over til borgerlig flertall. Det hadde blitt heisan og hoppsan og frem og tilbake, og antagelig en situasjon med enten en mindretalls rød-grønn regjering på Venstres nåde, eller en V/H/KrF-regjering på vekselsvis FrPs og APs nåde. Eller en veksling mellom de to.

Så lenge ikke H + FrP og muligens KrF fikk rent flertall så tror jeg FrP i regjering alltid var helt usannsynlig, så lenge Sponheimen stod der han stod.

Signerer.

FrP hadde stilt betingelser Høyre ikke kunne leve med, og vi hadde få en mindretallsregjering med H/V/KrF. Så er det mulig den hadde blitt styrtet av FrP etter en stund, som hadde gjort det de truet med: sagt nei til ting de egentlig var for, kun fordi de var sure

Gammel 16-09-09, 15:44   #265
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja, jeg synes det er verd det. Jeg synes den rødfargen AP får når de styrer skuta med SV er farlig for landet. Jeg er like skeptisk til SV som jeg er til FrP. Og større tilhenger av Høyre enn av AP. Da er det helt ulogisk å stemme andre enn Høyre, som er det partiet jeg mener har den mest fornuftige politikken på de fleste områder. Jeg skulle dog gjerne ha sett en Høyre/AP-regjering, men innser at det blir in my dreams, og kun der.

Og selv om jeg ville foretrukket H/KrF/V, så tror jeg at om FrP hadde kommet i regjering, så hadde de måtte jenke seg ganske kraftig og bli ansvarlige. På samme måte som SV måtte svelge kameler an mas. IOg du snakker om sterkt FrP og svakt Høyre? Det var ikke SÅ mange prosentpoeng som skilte dem. I alle fall ikke sett i forhold til de stemmene som skiller AP fra SV.... Og hvis man i tillegg hadde hatt et sterkere Venstre, så tror jeg de borgerlige ville kunne få til mye bra. Men det forutsetter jo at man synes borgerlig politikk er bra

Nei, man ønsket seg ikke et sterkt FrP i posisjon. Helt anekdotebasert ut fra mine egne ønsker som Høyre-velger. Jeg ønsket meg et sterkt Høyre. Og en regjering uten SV. Som som sagt gir meg like mye gåsehud som FrP. Det er ulike grunner til at de gir meg gåsehud, det skal være sagt, men gåsehud får jeg.

Jeg stilte spørsmålet mitt ut fra hva som mest sannsynlig ville blitt realiteten med en borgerlig regjering. Hvis de fleste som stemte borgerlig stemte ut fra ønsker og drømmer, og helt så bort fra at Frp ble en stor del av pakken de stemte på; vel da forklarer jo det en god del. (Og jeg som trodde det var venstresiden som var drømmerene her...)
Vel, du klarte iallfall å både skjønne og svare på spørsmålet mitt, Mildrid. :fornøyd med det:

Må forresten bare ha sagt at jeg grøsser kraftig på ryggen av at noen i fullt alvor kan si at Frp og SV er "like ille."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 16:31   #266
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stilte spørsmålet mitt ut fra hva som mest sannsynlig ville blitt realiteten med en borgerlig regjering. Hvis de fleste som stemte borgerlig stemte ut fra ønsker og drømmer, og helt så bort fra at Frp ble en stor del av pakken de stemte på; vel da forklarer jo det en god del. (Og jeg som trodde det var venstresiden som var drømmerene her...)
Vel, du klarte iallfall å både skjønne og svare på spørsmålet mitt, Mildrid. :fornøyd med det:

Må forresten bare ha sagt at jeg grøsser kraftig på ryggen av at noen i fullt alvor kan si at Frp og SV er "like ille."

FrP og SV er like ille for landet, men det er veldig forskjellige begrunnelser for hvorfor jeg mener de er ille for landet. Men for meg har begge partiene en politikk som ville kjørt Norge i grøfta om de fikk kjøre skuta på egenhånd.

At FrP hadde gjort det ut fra egoalisme og SV ut fra sosialisme spiller ingen trille - velferdsstaten Norge hadde gått på en smell okke som. konklusjon: like ille. Men som jeg har sagt før: Sv her dumme på en mye hyggeligere måte enn FrP.

Gammel 16-09-09, 17:19   #267
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sett fra et styringspunkt så er jeg enig i at Frp og SV er like ille. Kjernen i Frp sin politikk er nærmere mitt ståsted enn kjernen i SV sin. Når det gjelder FRP er mer MÅTEN de opererer på som skremmer meg. At de spiller på folks frykt og fordommer. Det synes jeg er uspiselig og forkastelig. Men jeg kan ikke få meg til å stemme sosialdemokratisk av den grunn. Jeg ønsker et nytt styresett, og da er nå en gang FrP på den andre siden av skillelinja. Men selv om de er større enn Høyre så ville nok den reelle politikken ha nærmet seg Høyre iom at V og Krf også har stemmer som drar i den retningen.

Jeg stemte Høyre fordi jeg ønsker at Høyre skal bli store og få innflytelse. Håper til neste gang at enda noen flere tenker som meg sånn at maktbalansen på borgerlig side blir litt rykket bort fra FrP.

Gammel 16-09-09, 17:46   #268
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

At en del av Venstres velgere åpenbart har vektet det å unngå en Frp-dominert regjering viktigere enn å styrke sammensetningen på borgelig side er nå så. Men å anklage de som har stemt Venstre av ymse årsaker for å direkte støtte Frp og at de gjør det av smålige årsaker som skattelette er temmelig drøyt.

Jeg har ikke anklaget noen for noe som helst. Jeg har undret meg lenge over hva som får oppegående mennesker til å stemme borgerlig i år når de vite hvem som mest sannsynlig kommer i regjering (og ville fått en god del å si- jeg tror det) hvis det blir borgerlig flertall, og jeg spurte om det var verdt det? Så veldig spydig var jeg ikke heller, faktisk. Jeg kunne gjerne tenke meg å vite hva folk tenker som gjør det. Jeg har nå såvisst ikke sagt at folk som stemmer V, Krf, eller H (hvorfor alt dette pratet om kun Venstre, forresten?) direkte støtter Frp, men at det er en indirekte støtte, kan vel ingen nekte for.

FrP og SV er like ille for landet, men det er veldig forskjellige begrunnelser for hvorfor jeg mener de er ille for landet. Men for meg har begge partiene en politikk som ville kjørt Norge i grøfta om de fikk kjøre skuta på egenhånd.

At FrP hadde gjort det ut fra egoalisme og SV ut fra sosialisme spiller ingen trille - velferdsstaten Norge hadde gått på en smell okke som. konklusjon: like ille. Men som jeg har sagt før: Sv her dumme på en mye hyggeligere måte enn FrP.

Vel, du sa at de var like ille. Jeg synes sosialisme er en_del_ hyggeligere enn egosime, derav mitt .

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:05   #269
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte Venstre fordi jeg ville ha Venstre i regjering, rett og slett. Min plan B var at vi i det minste skulle få kastet ut SV og Sp, fordi jeg, som Milfrid, mener de ikke gjør en god jobb for AS Norge. Jeg vil heller ha en ren Ap-regjering enn en FrP-regjering, det var derfor jeg stemte Venstre og ikke Høyre. Men en rødgrønn regjering er jaggu close call, det må jeg innrømme.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:15   #270
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Sett fra et styringspunkt så er jeg enig i at Frp og SV er like ille. Kjernen i Frp sin politikk er nærmere mitt ståsted enn kjernen i SV sin. Når det gjelder FRP er mer MÅTEN de opererer på som skremmer meg. At de spiller på folks frykt og fordommer. Det synes jeg er uspiselig og forkastelig. Men jeg kan ikke få meg til å stemme sosialdemokratisk av den grunn. Jeg ønsker et nytt styresett, og da er nå en gang FrP på den andre siden av skillelinja. Men selv om de er større enn Høyre så ville nok den reelle politikken ha nærmet seg Høyre iom at V og Krf også har stemmer som drar i den retningen.

Jeg stemte Høyre fordi jeg ønsker at Høyre skal bli store og få innflytelse. Håper til neste gang at enda noen flere tenker som meg sånn at maktbalansen på borgerlig side blir litt rykket bort fra FrP.

Gammel 16-09-09, 18:36   #271
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser for øvrig et poeng med det Billa sa, nemlig at Sponheim skulle spilt mye mer på sakene enn ultimata. Jeg tror ikke det hadde funket i vår tabloide verden, men ideélt sett hadde jeg ønsket meg et Venstre som ikke nødvendigvis sa nei til FrP fordi de er pestbefengte, men snakket om at det var uaktuelt å sitte i en regjering, eller støttet en regjering, som (osv) asylpolitikk, miljøpolitikk, velferd. Og derfra dratt konklusjonen om at man ikke kan se for seg hvordan disse to verdene kan møtes - men for all del, hvis FrP har til hensikt å gi opp alle sine kjernesaker, så er de ikke farlige.

Jeg tror som sagt ikke at det hadde vært mulig, siden media kun har fokusert på maktspill og ikke saker denne gangen - og KrF hadde jo heller ikke suksess med sin strategi, som vel var nærmere denne.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:04   #272
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg skjønner ikke hva som er galt med rines påstand? Jeg kjenner forholdsvis mange V velgere som stempte Ap ved dette valget nettopp av denne grunn alene. En stemme til V var en stemme til et borgerlig flertall der FrP var klart den største, og mest innflytelsesrike parter. Det var jo ingen andre levedyktige alternativer. Eller er det noen som mener det? Som stemte V i den tro at H/KrF/V ville danne en mindretallsrejering uten Frp?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:06   #273
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

H/KrF/V kunne ha dannet regjering om de fikk mange nok stemmer. Det er jo et argument FOR å stemme på Venstre - ikke MOT.

Gammel 18-09-09, 15:40   #274
Slettet bruker
Passiv

Standard

H/KrF/V kunne ha dannet regjering om de fikk mange nok stemmer. Det er jo et argument FOR å stemme på Venstre - ikke MOT.

Shhhhh. :hvisker:
Denne forvirringen er veldig bra for oss som stemmer på rødgrønt skjønner du.

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:55   #275
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 20:06   #276
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg angrar litt på at ikkje eg stemte Venstre. Det ser ut til at ei AP/V-regjering ikkje var så far out likevel.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 22:35   #277
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Taktisk stemmegiving er ofte dumt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 23:35   #278
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp.

Gammel 18-09-09, 23:37   #279
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Taktisk stemmegiving er ofte dumt.

I dette tilfellet kan vi vel kanskje si at taktisk stemmegiving var svært lite taktisk

Gammel 18-09-09, 23:42   #280
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dette tilfellet kan vi vel kanskje si at taktisk stemmegiving var svært lite taktisk

Tja, si ikke det. Jeg er svært godt fornøyd med folks taktiske stemmegivning.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.