|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Ja, kostene må du ha. |
|
|
|
#142 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Er det noen som har gode tilbud på startsett til ID nå? |
|
|
|
#143 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!
Jeg kjøpte akkurat på Strawberrynet til 392,- eller noe slikt. Det er nøyaktig samme kit'et som de selger på f eks Frederick & Louisa til 998,- (på salg!
|
|
|
#144 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg kjøpte forresten kit'et Light, men så har jeg kjøpt foundation i Fairy Light ved siden av. Den tror jeg er laget til meg!
|
|
|
#145 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg skal ha fairy light jeg også, i følge berta i parfymeriet som kamikazeangrep meg med kost og børste. |
|
|
|
#146 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!
|
|
|
#147 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg sjekket der nå og det ser ut til at de har fairy light i startpakka si. Må sjekke igjen jeg. |
|
|
|
#150 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Ah, ja, det tror jeg er den jeg kjøpte. Jeg så ikke den, jeg.
|
|
|
#151 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Åh, så kult! Jeg tror jeg bestiller ganske så sporenstreks jeg. |
|
|
|
#152 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!(Ja, jeg har aldri gjort det før... |
|
|
|
#153 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg mener alt fra Strawberrynet skal være tollfritt (eller de refunderer om du må betale), så bestill av hjertets lyst, du!
10.09 01.13 Sist redigert av Salt : 19-09-09 kl 18:28. Årsak: leif |
|
|
|
![]() |
|
|