Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg gode sko som er fine til knelange skjørt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 20:51   #41
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg gode sko som er fine til knelange skjørt

Jeg skal drømme om disse også i natt, i lilla:

Gammel 19-09-09, 21:43   #42
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Klart man trenger. Man kan ikke ha for mange sko, kan man?

Nei det kan man faktisk ikke, du har helt rett!

Gammel 19-09-09, 21:44   #43
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Skal drømme om disse i natt jeg også

Gammel 19-09-09, 22:21   #44
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Mye fine sko!

Si ifra LilleT hvis du finner et FlyLondon utsalg i nærheten.

Hvordan er leggvidden på disse støvlettene? Noen som vet?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:24   #45
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Skal drømme om disse i natt jeg også

Steike så fine!!! Er disse Fly London ???? Har du sett disse i Oslo/Akershus ?? (....minner meg selv på at jeg ikke skal ha flere støvletter/sko denne månedene )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:26   #46
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Steike så fine!!! Er disse Fly London ???? Har du sett disse i Oslo/Akershus ?? (....minner meg selv på at jeg ikke skal ha flere støvletter/sko denne månedene )

Nei, det er Dr Martens.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:27   #47
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Doc Martens var den kanskje....

Men hvor kan man få kjøpt dem ?? Kan jo drømme om dem jeg også......

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:28   #48
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Her var det maaaaange lekre sko og støvletter! (Men jeg skal ikke, skal ikke, skal ikke, KAN ikke kjøpe meg noe mer akkurat nå...)

Kjøpte meg disse fra El Naturalista forrige helg, tenkte å bruke de til kjole/skjørt:

Gammel 19-09-09, 22:28   #49
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Oooh! Lekre! Men, hvorfor måtte de "ødelegge" dem med de ekstra remmene bak på ankelen? Jeg synes det ble litt rotete. (Men da slipper jeg heldigvis å bruke penger på dem )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:29   #50
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kickers:

www.kickers.co.uk

Disse ser perfekte ut til skjørt, og er lave. men nå begynner det vel å gå mot støvlettsesong? Som jobb- og litt pen-sko kan de jo brukes hele året, dog.

Gammel 19-09-09, 22:32   #51
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Dette ble et litt lite bilde, men de her var veldig lekre, da. Hvordan er de å gå med, tro?

Gammel 19-09-09, 22:34   #52
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal drømme om disse også i natt, i lilla:

De har jeg. I lilla.

Gammel 20-09-09, 10:47   #53
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har forelsket meg i disse støvlettene fra ElN:

Og disse fra Viavai:

Gammel 20-09-09, 10:51   #54
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Oooh! Lekre! Men, hvorfor måtte de "ødelegge" dem med de ekstra remmene bak på ankelen? Jeg synes det ble litt rotete. (Men da slipper jeg heldigvis å bruke penger på dem )

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 10:51   #55
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk, Canisa! Hvordan er Fly London i størrelsen?

De første som ble vist der, med "platåsålen" er veldig små i størrelsen. Fås bl.a. på Ramona Skosalon.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 10:57   #56
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Mye fine sko!

Si ifra LilleT hvis du finner et FlyLondon utsalg i nærheten.

Hvordan er leggvidden på disse støvlettene? Noen som vet?

De er nok smale. Jeg prøvde de i fjor og de satt akkurat på meg, og jeg har bare pipstilk-legger.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 11:01   #57
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pga heftig brattbakke mellom huset og bussen, bruker jeg joggesko til og fra jobben og har med meg penere skotøy i veska.

Lave kule støvletter har jeg fra Diba og Bumper.

Gammel 20-09-09, 12:33   #58
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Pga heftig brattbakke mellom huset og bussen, bruker jeg joggesko til og fra jobben og har med meg penere skotøy i veska.

Ja, det er selvsagt også en mulighet.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De første som ble vist der, med "platåsålen" er veldig små i størrelsen. Fås bl.a. på Ramona Skosalon.

Takk for tipset. De har jo ikke så mange par fra Fly London der (eller overser jeg noe?), men det var mange andre interessante sko.

Gammel 20-09-09, 12:38   #59
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

El Nat:

Klart man kan bruke disse til litt grove skjørt! Og litt tykk strømpebukse.
Men kan jo dra opp den "sokk-greia" og. Om man har på bukse vil jo ikke det kule ved disse skoene vises.

Litt denne stilen:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 12:47   #60
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for tipset. De har jo ikke så mange par fra Fly London der (eller overser jeg noe?), men det var mange andre interessante sko.

De har noen flere modeller i butikken, antakelig tilhørende sommerkolleksjonen (og litt nedsatt i pris).

Jeg ville aldri ha brukt de skolettene med genser til skjørt, for øvrig.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.