|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dine barn er mine barnMin eldste datter kom hjem tidlig i uka, og fortalte at hun hadde hørt at ei hun kjenner (16 år) hadde tatt bilen til sin mor, kjørt veldig fort, og hun hadde i tillegg med flere i bilen under kjøreturen. Jeg sier til min datter at jeg burde ringe mamman, og fortelle dette. Selv om det ikke hadde vært sant, så ville jeg sagt det, i tilfelle det var sant, og hun ville gjøre det igjen, om det ikke ble oppdaget. Min datter stritter imot, og sier jeg IKKE får ringe, da denne venninnen sikkert ville bli sur på henne, og det orket hun ikke nå. Jeg snakket lenge med min datter, og lurte på om hun kunne klare å leve med dette, om det skjedde igjen, og vi ikke hadde sagt i fra, men hun syntes bare det var ekkelt, og at det kanskje ikke var sant heller...det var jo rykter. Hun sa etter det, at om jeg sa noe, så ville hun aldri fortelle meg noe mer.
![]() |
#2 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Dine barn er mine barnJeg synes du har gjort det riktige i denne situasjonen, og bra at datteren din ga klarsignal til deg! Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være, selv om barnet mitt ikke hadde gitt klarsignal, selv om jeg ser at det kan være et vanskelig dilemma.
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Dine barn er mine barnJeg syns også du gjorde det riktige her. Hadde satt pris på å fått beskjed jeg også. Dette med å blande seg inn i andres ting er noe vi er veldig redde for, men noe som burde gjøres oftere. Vi har alle et ansvar mener jeg. Det kreves jo en hel stamme for å oppdra et barn sies det jo. Er jo ikke alt vi foreldre får med oss, godt å ha andre som kan se og følge med også.
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Dine barn er mine barnEnig med de over her, jeg synes du gjorde det riktige.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dine barn er mine barnSå utrolig flott at datteren din ga deg klarsignal på å si ifra. Jeg mener du gjorde veldig rett i å vente på at hun skulle skjønne at dette er noe man må si i fra om.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Dine barn er mine barn
Signerer. |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Dine barn er mine barnSyns helt klart du gjorde det rette ved å si ifra. Dette var jo så alvorlig at det ikke er noen tvil overhode, men jeg syns det samme gjelder for mindre alvorlige ting også.
![]() |
#10 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine barn er mine barnSkremmende historie, som jeg mistenker skjer oftere enn vi vet...
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dine barn er mine barnIt takes a village to raise a child.
![]() |
#12 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et godt ordtak.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Dine barn er mine barnJeg er enig med de andre. Og med jenta di som ikke ville fortelle det når det kun var løse rykter, men som gikk med på det da hun hadde hørt det fra flere.
![]() |
|
|