|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!
Det syns jeg var dyrt for det hotellet... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nå også i farger
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Vi har også inmari lyst til å reise til Pegasos World, men har for mange barn. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hotellet har en fantastisk beliggenhet, og det betaler jeg litt for. Maten i all inclusive var også veldig bra, så vi brukte lite penger utenom. All inclusive dekker jo også all drikke og is. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Jeg lurer litt på hvorfor alle velger å reise charter? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Tja. Jeg dropper gjerne charter jeg altså, om det blir såpass mye billigere. Har du noen tips om steder og hvor og når bestille og sånn så fyr løs. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
I farta!!
|
Eg og vil gjerne ha tips.
|
|
|
#27 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Vi har reist både med Norwegian (til Malaga) og Rynanair (til Bologna) og har leid bil (ca 3000,- for 14 dager), men man kan fint ta buss eller tog. I Spania har vi leid leilighet nord for Marbella og i Italia nord for Rimini. Vi har brukt utleiefirmaer fra England og Danmark og kar vært storfornøyd. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Vi har bodd her og i Italia leide vi leilighet gjennom www.in-italia.dk |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
For oss som har veldig små barn enda, så synes jeg charter er aldeles toppen. Det passer oss helt greit å få hele ferien i pakkeløsning, enn så lenge, men jeg vil vel gjette på at når ungene blir større så blir det også mer aktuelt å velge litt andre løsninger enn hotellpakker med mat på kjøpet.
|
|
|
|
#31 |
|
Carve canem
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Tar vel rundt 4 timer, etter det jeg har hørt.
|
|
|
|
#32 |
|
I farta!!
|
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Hm, så da blir første søndagen borte i reise og søndagen på avreisedagen blir vel og berre reise, heim natt til mandag kanskje?..hmm. Syns det er så ålreit å reise om morgon å komme ned midt på dagen så ein får nytta første dagen.
|
|
|
#33 |
|
Carve canem
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Vi reiste hjemover ganske sent da vi hadde vært på Gran Canaria. Man blir jo ganske god og sliten etter såpass lang reise, og når man atpåtil kommer i seng mange timer etter vanlig leggetid så merker man det i kroppen ett par døgn. Forstår godt at du ikke synes det er noe særlig. Jeg skal gi ett lite pip med en gang jeg hører noe om flytidene. De skal visst komme i oktober/november en gang.
|
|
|
|
#34 |
|
I farta!!
|
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Skal ringe dei i morgo å høre. Me skal bestille tur i morgo, blir 16 stk totalt.
|
|
|
#35 |
|
I farta!!
|
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Me og bestilte på dette hotellet i september neste år men eg blei litt betenkt etter at eg snakka med venninne nr 2 som hadde vore der og heile familien hadde blitt dårleg, minstemann var på sjukehus i tre dagar. Venninne 1 reiste kun med mannen og dei var dårlege to dagar. Begge av maten (mest sannsynleg)....
|
|
|
#36 |
|
Carve canem
Sv: Sommerferien 2010 er i boks!Man må nok være litt ekstra obs ja, når man reiser på slike turer. Trøbbel med magen kan man jo få av så mye.
|
|
|
|
#37 |
|
I farta!!
|
Ja sant det. Men hvis ungane har egen buffet dei kan forsyne seg av når dei vil så er det nok ikkje så vanskelig å passe på det....
|
![]() |
|
|