|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterklær til skolebarn, hva bruker man?Guttungen kom hjem halvveis i førsteklasse og hevdet at heldress var for småunger. Så da ble det todelt, noe som mor synes er upraktisk nettopp av grunnene nevnt over. Vi har "mistet" endel klær på skolen, så for oss er svindyre klær uaktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Vinterklær til skolebarn, hva bruker man?Mine har både heldress og ei allværsbukse de kan bruke sammen med jakken de går til og fra skolen i. Det varierer litt hva de bruker, dressen er mest i bruk om vinteren. Vi har kjøpt skogstad så langt, men i år har jeg kikket på pop og ticket. Men det er jo svindyrt! *sukk*
![]() |
#3 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterklær til skolebarn, hva bruker man?Jeg er i villrede dette året her.. Tror nok at jenta syns det er uaktuellt med dress, samtidig så er jeg opptatt av at hun skal være godt kledd. Min plan er å ta henne med ut om ca 14 dager og la henne få se og prøve div. dresser, bukser og jakker.
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Vinterklær til skolebarn, hva bruker man?
Anbefaler Ticket to Heaven. De har både heldresser og to-delte sett. Jeg har tenkt å ha heldress til min gutt på 7. Av den enkle grunn at da er det en ting å ta på/passe på
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterklær til skolebarn, hva bruker man?
I sånne tilfeller pleier jeg å snakke med barna mine, ikke gi etter. Heldress brukes av barn i alle aldre pluss voksne, så det argumentet holder ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|