|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Vanlig kåpe over magen - funker denne?Tror dere denne kåpa funker over en gravidemage? Den er ikke en mammakåpe, men det ser ut som om knappene stopper rett under puppene, så da kan kanskje magen titte frem under?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Vanlig kåpe over magen - funker denne?Litt usikker på hvor fint det blir... |
![]() |
![]() |
#3 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Vanlig kåpe over magen - funker denne?Ja, mye mulig.. Jeg føder jo i begynnelsen av desember, så i verstefall er det jo snakk om 1,5 mnd med bruk med stooor mage..
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vanlig kåpe over magen - funker denne?Tror ikke det blir så ille. Bare kjøp den sånn at du har litt å gå på . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Vanlig kåpe over magen - funker denne?Jeg brukte en vanlig litt vid kåpe mens jeg var gravid, men den var lang. Om du har lyst på den, og det bare er snakk om halvannen måned, så synes jeg du skal kjøpe den. (Og er det egentlig så nøye om den vipper mer oppe foran enn bak en liten stund? )
![]() |
#8 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Vanlig kåpe over magen - funker denne?Jeg har brukt en sånn type kåpe i begge graviditetene, og helt på slutten med februareksemplaret. Det funket fint det altså. Det er klart, den sitter jo ikke heeelt slik den er ment å sitte, men det kan man jo ikke forvente heller. Den satt fint nok, vil jeg si.
![]() |
|
|