Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vanlig kåpe over magen - funker denne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 12:11   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vanlig kåpe over magen - funker denne?

Tror dere denne kåpa funker over en gravidemage? Den er ikke en mammakåpe, men det ser ut som om knappene stopper rett under puppene, så da kan kanskje magen titte frem under?

Hva tror dere?

Gammel 21-09-09, 12:21   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Vanlig kåpe over magen - funker denne?

Litt usikker på hvor fint det blir...
Du har knapper et lite stykke ned på magen, og når du da får magen ut, så vil den kanten kanskje dra seg oppover? Da vil kåpen bli veldig mye kortere foran, og det kan kanskje bli litt rart?
Jeg vet jo ikke altså, men jeg ser for meg at det kan bli slik

Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:32   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja, mye mulig.. Jeg føder jo i begynnelsen av desember, så i verstefall er det jo snakk om 1,5 mnd med bruk med stooor mage..

Gammel 21-09-09, 12:33   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Tror ikke det blir så ille. Bare kjøp den sånn at du har litt å gå på .

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 14:13   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Noen andre med meninger?

Gammel 21-09-09, 14:19   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte en vanlig litt vid kåpe mens jeg var gravid, men den var lang. Om du har lyst på den, og det bare er snakk om halvannen måned, så synes jeg du skal kjøpe den. (Og er det egentlig så nøye om den vipper mer oppe foran enn bak en liten stund? )

Gammel 21-09-09, 14:28   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg synes ikke det gjør noe om den er litt kortere foran enn bak en kort tid, nei. Alle skjønner jo hvorfor..

Gammel 21-09-09, 14:37   #8
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt en sånn type kåpe i begge graviditetene, og helt på slutten med februareksemplaret. Det funket fint det altså. Det er klart, den sitter jo ikke heeelt slik den er ment å sitte, men det kan man jo ikke forvente heller. Den satt fint nok, vil jeg si.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.