Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Likte du å gå gravid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Likte du å gå gravid?
JA! 101 39,15%
Greit nok det ja. 40 15,50%
Tja, likte og likte... 34 13,18%
NEI! 59 22,87%
Njaei...vet ikke helt 18 6,98%
Dustepoll! 6 2,33%
Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 21:23   #161
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Likte du å gå gravid?

Gratulerer, gratulerer!

Det fyrste svangerskapet var heilt greitt, lite plager og tida gjekk ganske fort. Andre gongen var tung med bekkenløysing og det å vera avhengig av hjelp til alt. Fødslane var fine og sterke opplevingar. Eg er likevel glad det ikkje blir fleire barn.

Gammel 21-09-09, 21:53   #162
Michelle:)
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2009
Michelle:) har et hav av muligheter foran seg
Standard

Første svangerskapet var helt greit, syntes alt var så koselig og ordnet med alle ting tidlig og var helt opphengt i alt som omhandlet det å være gravid. Denne gangen her har det vært litt mer slitsomt og stressende, masse styr med flytting og det å ha ei litta snuppe som ikke vil sove når jeg vil. Er egentlig ikke så ille, men jeg tror nok aldri at jeg ser meg selv som gravid igjen. Syntes sikkert det er veldig fantastisk når jeg ikke er gravid igjen, og premien er jo verdt det. Om vi skal ha flere barn blir ikke det før om seks år hvertfall. Føler meg utrolig lite tiltrekkende denne gangen her!

Gutt ventet 2 Desember 09.
Michelle:) er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 10:31   #163
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Ups
Be careful what you wish for er det vel noe som heter?
Hvis alt går bra sås er det ut til at jeg får oppleve det en gang til i mai.

Gratulerer!! En glipp, eller et innfall?

Gammel 22-09-09, 10:58   #164
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det likte jeg. Det var for meg noe magisk med å kjenne et lite liv vokse inni meg. Fikk litt problemer med bekkenlåsing rundt uke 23 men det hjalp å trappe ned litt på jobben som servitør. Det var ikke akkurat verdens beste yrke å være gravid i, ble mye gåing i raskt tempo og ståing hele dagen.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 11:36   #165
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Gratulerer!! En glipp, eller et innfall?

Det var vel en kjempeglipp, veeeeeldig uventet.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.