|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Shopping i KøbenhavnFår noen timer i København på lørdag, er det noe spesiellt det kan lønne seg å se etter?
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Shopping i København.Jeg håper også på en tur til København i løpet av høsten, og slenger meg gjerne med på denne tråden (håper ikke jeg kupper den for deg nå, Robyn!)
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i København.Jeg skal langhelg dit i løpet av høsten og tar også imot tips.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Shopping i København.ved havna bortenfor den lille havfrue er outletstores som har masse flott iallefall - men dog ikke HELT sentralt kanskje...
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i København.Jeg skal og en tur i oktober,og vil også gjerne ha tips... Vet at på Magasin du Nord (?) har de hvertfall godt utvalg av de danske merkene til barn hvertfall, Katvig, Molo osv. Det samme gjelder det senteret som ligger i Strøget. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Shopping i København.
Det så absolutt interessant ut, men spørs om vi rekker det. Regner med at det skal lunsjes, drikkes litt øl og annet i tillegg til shopping. (Sånn er det når vi tar med mannfolka på tur.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Shopping i København.
Buss nummer noen og tyve går dit - jeg sykla dit fra jernbanen på under 10 minutter. (At jeg rota meg bort da jeg skulle sykle en ny og intuitiv rute hjem igjen er en annen sak)
|
|
|
#9 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i KøbenhavnIllums er bra, og oppi sidegatene (Antonigade, Pistolstræde, Ny østergade, Kristen Bernikows gade) rundt Illums finner du Replay, Malene Birger, Day Birger Mikkelsen, Urban Outfitters, Designers Remix osv.
|
|
|
|
#10 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i KøbenhavnJeg er ofte i København, men handler klær fra danske nettbutikker. RL klesshopping tar tid...
|
|
|
#11 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Shopping i KøbenhavnStrøget og sidegatene der har masse fint.
|
|
|
|
#13 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Shopping i KøbenhavnJeg skal til Køben i november med jobben. Henger meg på tråden!
|
|
|
|
#14 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Shopping i KøbenhavnDet er mye fine butikker i sidegatene til Strøget, bla Fiolstredet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Shopping i København
Krible-krable (spør mannen, jeg fjastet rundt på dansk om krible-krable en hel dag omtrent)
|
![]() |
|
|