Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Blåser det hos andre også?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 21:48   #21
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Blåser det hos andre også?

Her blåser det veldig idag.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:10   #22
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her blåser det veldigt i kveld.

Hører det uler rundt hushjørnene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:13   #23
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner altså ikke hva som er forskjellen i fra her og stavanger. Det blåser flæt og regner MASSE. Trodde det skulle være snø her jeg og masse minus grader! Jaja.. like greit kanskje, jeg er ihvertfall i vante omgivelser!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:15   #24
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg skjønner altså ikke hva som er forskjellen i fra her og stavanger. Det blåser flæt og regner MASSE. Trodde det skulle være snø her jeg og masse minus grader! Jaja.. like greit kanskje, jeg er ihvertfall i vante omgivelser!

Nå er det jo helt annet vær her på østlandet enn normalt sett nå da.

Gammel 09-01-07, 22:17   #25
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Nå er det jo helt annet vær her på østlandet enn normalt sett nå da.

Har hørt at mange "skryter på seg" bedre vær enn dette! Men har ikke fått sett noe annet jeg da!

Gammel 09-01-07, 22:18   #26
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er vindstille i blåsbortbyen.

Gammel 09-01-07, 22:21   #27
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Har hørt at mange "skryter på seg" bedre vær enn dette! Men har ikke fått sett noe annet jeg da!

Vanligvis er det full vinter her nå.

Gammel 09-01-07, 22:22   #28
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Forresten ifjor så skrytet alle over hvor milde vintre det er i K-sand. Den vinteren der, jeg trodde vi skulle bli snødd bort!
Faktisk når jeg tenker meg om vinter før det bodde vi i Gøteborg og da regnet det hele tida. Og så mye regn hadde det aldri vært i Gøteborg noen gang før i vinteren!

Hmm mulig det er jeg som tar med meg stavangers drittværet overalt!

*Azi tydeligvis veldig overtrøtt*

Gammel 09-01-07, 22:23   #29
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmm mulig det er jeg som tar med meg stavangers drittværet overalt!

*Azi tydeligvis veldig overtrøtt*

Da får du bare holde deg på Østlandet

Gammel 09-01-07, 22:24   #30
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Holdt på å blåse bort da jeg var utenfor sykehuset for noen få timer siden. Holdt på å le meg i hel jeg (og det ser forferdelig teit ut når man er ute og spaserer helt alene )

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:25   #31
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Da får du bare holde deg på Østlandet

Ja herregud gjett om jeg gjør. Stakkas stavanger må jo få litt pause ifra drittværet!

Gammel 09-01-07, 22:29   #32
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror deg når du sier at det blåser.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152090

Gammel 09-01-07, 22:33   #33
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Holdt på å blåse bort da jeg var utenfor sykehuset for noen få timer siden. Holdt på å le meg i hel jeg (og det ser forferdelig teit ut når man er ute og spaserer helt alene )

Som meg tidligere i dag mao. Man føler seg vanvittig teit, og samtidlig litt redd for at jeg plutselig er du som skal bli tatt av vinden.. Det morsomste er at det er redselen for å drite seg ut - flaut liksom , - å bli tatt av vinden. *fnis*

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:35   #34
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Kanskje det er på tide at dem tar oppusse litt på domkirken.

ÅÅ som jeg savner treffeplassen vår. Det var ihvertfall alltid domkirken jeg og vennene mine avtalte for å møttes!

Gammel 09-01-07, 22:35   #35
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg tror deg når du sier at det blåser.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152090

OJ, ser jo nå at det er flyvende plast-hangarer man skal være redd for

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:39   #36
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

http://good-times.webshots.com/photo...37977421LhNBDA

Der på bildet blåser det bittelitt iforhold til hva det pleier..(Rogaland)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.