Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikke bra start på dagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-09, 16:06   #21
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke bra start på dagen

Stakkars pus da som prøver å imponere uten hell.

Det er bare å ta frem støvsugeren og salmiakk-flaska når sånne ting skjer ja.

Gammel 23-09-09, 16:13   #22
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Usj da.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 16:23   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Å fytti grisen! :grøss:
Jeg hadde fått kula, og sendt katta til Sibir med første fly.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 16:23   #24
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Bare tenk hvor gøy den pusen har hatt det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 17:46   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg hadda daua.
All respekt til deg som orket å fjerne kreket, her hadde det måttet ligge på vent til mannen kom hjem.
:Atter en gang glad vi ikke har katt i hus:

Jeg gjorde det litt først, så var det bare å sette igang med jobben.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jaja. Håper i det minste katten fikk i seg litt vitaminer.

Tror jeg ikke. Det var ikke spist noe på den, heldigvis.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hadde også "daua", som Nin sier. Jeg hater fugler og døde er jo enda verre.

Da vi hadde fugl i kjøkkenviften som måtte fjernes, gikk jeg i en annen etasje, lukket døra og la meg under dynen.

Helt enig. Takk meg til mus.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh så rart, det er andre enn meg som synes fugler er ekle! Jeg er virkelig ikke pysete av meg, men fugler får jeg frysninger av.

De er så gufne.

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Sånt må man bare regne med når man velger å bo sammen med lystmordere.

Men spesielt moro er det ikke. Dvs. katta syntes sikkert det var stas.

Ja, men vi slipper feks mus inne.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Stakkars pus da som prøver å imponere uten hell.

Det er bare å ta frem støvsugeren og salmiakk-flaska når sånne ting skjer ja.

Jeg ble ikke særlig imponert liksom.

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Bare tenk hvor gøy den pusen har hatt det.

Ja det er ihvertfall sikkert.

Det beste var da storebror ble konfirmert. Jeg hadde dekket bodet og gjort at klart til gjestene skulle komme. Vi dro i kirken, de eldste jentene var hjemme. Da dro Saga inn en levende fugl, i stuen. Den flakset rundt her og det var vil loppstandelse. Jeg satt intentanende i kirken, for mobilen som de forsøkte å ringe meg på hadde jeg lagt igjen hjemme.

Gammel 23-09-09, 20:13   #26
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Er det bare jeg som ser humoren med fuglefjær spredt over det hele?

Men, så er jeg ikke redd for fugler heller.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 20:28   #27
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å fysj! Dette synet har vi heldigvis sluppet, men har plukket opp en del fugler og mus fra plenen da. Pluss jaga ut katt og bytte fra gulvteppet.

Gammel 23-09-09, 20:33   #28
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

iiiiik sier nå bare jeg.

Gammel 23-09-09, 22:05   #29
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Minner meg om gamlekatta...

Enda godt ikke fugleliket endte opp i senga!

Gammel 23-09-09, 22:12   #30
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Å fytti grisen! :grøss:
Jeg hadde fått kula, og sendt katta til Sibir med første fly.

....... Tror jeg seriøst hadde lukket den døra fort igjen!! Glad jeg har hund, her i huset er det dårlig med både mus, fugler og katter

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:14   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Godt at du fikk fikset det og katten var jo bare flink og fanget bytte.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:46   #32
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff for en måte å våkne på. Stakkars fugl,men kan ikke si jeg misunner deg oppgaven.

Men fugler synst jeg bare er ekle som ville(kan jo ikke si noe annt når vi har verdens nydligste dvergpapegøye i bur )

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 23:11   #33
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fugler er ikke ekle, katter derimot. Lystmordere.

Kan ikke tenke meg at det der var morsomt nei Angelique.

Gammel 23-09-09, 23:34   #34
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Fysj og æsj! Kan tenke meg at du fikk litt å gjøre da, ja!

Gammel 23-09-09, 23:50   #35
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

*dobbeltgrøss*

Glad jeg har hund og ikke katt! Det ekleste hunden driver med er å tygge på "ekte bein" fra rådyr, det er forbeholdt verandaen men inneholder jo både pels og klover. Fysj.

Gammel 23-09-09, 23:53   #36
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- det der er alltid like festlig.

Gammel 24-09-09, 08:24   #37
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

*grøss*

Gammel 24-09-09, 10:11   #38
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Hjepe og trøste.
Skjønner at dette var en trassig start på dagen din i går.
Jeg liker ikke katter.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:34   #39
kardemommegry
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
kardemommegry har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stakkars fugl...

Og stakkars deg som måtte rydde opp! Selv har jeg ikke katt men jeg har flere ganger blitt tvunget til å fjerne fugler som har krasjet i vinduene. Min største redsel der er at jeg engang kommer ut for en fugl som ikke er helt død - uten mann i huset må jeg vel vri nakken på den selv Grøss!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.