|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sofa for allergikerJeg elsker sofaen min, min deilige ullsofa med dype dunputer i ryggen.
![]() |
![]() |
#4 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Sofa for allergikerMicrofiber er ikke min favoritt nei. Jeg klør av de fleste syntetiske stoffer og synest de er grufulle å ta på.
![]() |
![]() |
#5 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Sofa for allergikerOm noen skulle tro at jeg er sjuskete med renholdet, så er sofaen støvsugd for to uker siden og vasket for drøye halvåret siden.
![]() |
![]() |
#11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa for allergikerDu behøver ikke å velge ruskinn, men det er nappahud som er behandlet på en annen måte og er mykere, men da vil overflaten ikke være like motstandsdyktig mot skitt.
![]() |
#13 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa for allergikerJeg har microfibersofa og jeg synes ikke at den kjennes syntetisk ut. Men jeg er heller ikke særlig sensitiv på sånt. Men hvis det er viktig at støv ikke skal samle seg og at det bra med en sofa som er lett å holde ren så er det jo verdt det å se på en slik sofa for å se om det er et alternativ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|