|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Originala
|
Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Vi har - sannsynligvis i likhet med en del andre - fått tilbud om hjemme-pc gjennom jobb. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Hold deg unna HP modellen om det er AMD på den, den blir utrolig utrolig varm. Jeg skal ALDRI ha en pc hvor det står AMD igjen.
|
|
|
|
#4 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Jeg ville ikke gått for den minste. Det er utrolig godt å kunne ha litt oversikt over det man skriver uten å måtte scrolle seg forderva.
|
|
|
#5 |
|
Originala
|
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Det er visst det, ja. Vi har HP nå også, uten at jeg har reagert på varmen fra den. Dvs at mannen fikk beskjed om å ikke sitte med den i fanget da vi var på prøver'n. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Originala
|
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Så da skal jeg kanskje gå for Dell, da? Er det ok pc-er? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Jeg har en HP tx2000. Er kjempefornøyd med den og har ikke hatt noen problemer før her om dagen da noe røyk.. den er på reperasjon nå, men anbefaler HP uten å blunke. Min er ikke varm, men jeg kjører Ubuntu på den nå fordi Vista har en tendens til å "koke" pcen uansett syntes jeg. Så velg Windows 7 eller XP om du kan det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?
Tipper dere har XP da, og jeg tror nok det er mer årsaken. Vista er et veldig ressurskrevende drittoperativsystem. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Veldig fornøyd med DELL-ene våre. Jeg har en mini (11,6) i tillegg til 15-tommeren. Jeg ville tenkt på hvor mye du skal flytte den. Skal den opp og ned av sekk 2 ganger daglig, eller skal den stå mest på et bord, osv. Så lenge den ikke er av de aller aller minste går det helt fint å jobbe med oppgave på, jeg syns faktisk det nesten er litt ekkelt å bruke den store igjen når jeg har brukt den lille en hel dag.
|
|
|
#11 |
|
Originala
|
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Jeg har neppe behov for å dra med meg pc-en så veldig mye. Om det er enkelt å putte den i veska er det kjekt, men overhode ingen betingelse. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ute av drift
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Hehe... Prisen, da? Tror du det er en god avtale å gjøre det gjennom arbeidsgiver?
|
|
|
#14 |
|
Ute av drift
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?4-åringen min digger minien.
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Det er snakk om leiepris, men det er ikke snakk om mange kronene en betaler for å kjøpe pc-en etter endt leieperiode. Leieprisen blir på kr 7 236,-. Høres ikke så verst ut, gjør det? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?7236 for hva?
|
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Sv: Da spør jeg også: Hvor stor laptop?Kan du levere den inn igjen og få en ny og bedre pc etter f.eks et år? Eller må du leie den en viss periode uansett, uten mulighet til å levere tilbake?
|
|
|
#18 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette fant jeg når jeg googla på den
|
|
|
|
#19 |
|
Originala
|
Totalbeløpet for leieperioden (36 mnd) blir 7236. MS Office, garanti, forsikring, antivirus og brukerstøtte er inkludert i prisen. Det ville kanskje bli tilsvarende sum å kjøpe utenom denne avtalen, men det er så kjekt å ikke bruke flere tusen i én smekk, men heller trekkes 2-3 hundrelapper fra kontoen hver måned. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Originala
|
Nei, det tror jeg ikke er mulig. Etter endt leieperiode kan jeg gjøre det. Eller jeg kan betale ca tusen kroner og beholde pc-en. |
|
|
|
![]() |
|
|