Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Om jeg skal kjøpe meg sportsvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 18:06   #61
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om jeg skal kjøpe meg sportsvogn

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Nå har jeg bestemt meg, men hva slags modell er dette?

Tipper det er en 03 eller 04 modell, men med 05 kalesje. Fotbrettet er i metall, indikerer at selve sittedelen er eldre enn kalesjen.

Gammel 21-09-09, 18:50   #62
Left
Passiv

Standard

Av de du har sett på til nå, så hadde jeg kjøpt denne:

Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:55   #63
Left
Passiv

Standard

Har du sett på Quinny 4XL da?
Den kan du få billig, den er vendbar, og den er veldig god å trille. Den finnes det bag til.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18980827

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18897986

Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:57   #64
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ikke ha Quinny. Vil helst ha Teutonia (Mistral), Emmaljunga, Brio eller Simo.

Jakten fortsetter, for CityCrossen jeg skulle hente i dag, fikk jeg ikke likevel.

Avtalen var at han skulle få vogna til Drammen og sende meg mail med når jeg skulle hente.
Så hørte jeg ikke noe i dag, så i ettermiddag mailet jeg nummeret mitt så han kunne nå meg.

Fikk som svar at budet på vogna var på 2500 og vogna ble hentet i morgen.

Jeg svarte bare tørt at jeg ikke visste at det var budrunde.

Litt snurt? Åjadda.

Mistralen over var litt solbleket og har noe slitte hjul, men fortsatt veldig fin.

Gammel 23-09-09, 15:45   #65
Left
Passiv

Standard

Har du sett på Hartan da?

Denne:

Vendbar, slik at du kan ha henne mot deg.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18572527

Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 17:08   #66
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hartan har vel ikke spesielt bra rykte på seg?

Jeg venter på bilder av en 06-modell Mistral i dag. Spent.

Gammel 23-09-09, 20:54   #67
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ville ikke kjøpt hartan nei eller carena vogner.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:44   #68
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble det ikke noe av Mistralvognen i innlegg #62 ???

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:52   #69
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg venter på bilder av den. Så venter jeg på bilder av en 06-mistral m fottrekk, regntrekk og lufthjul.

Gammel 23-09-09, 22:53   #70
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tommelen opp for Mistral! Det er den vogna jeg har vært mest fornøyd med. Liker TFK-vogna vi har nå også, fordi den tar liten plass i bilen, men den er på langt nær så stødig som firehjulinger. Simo sportsvogn var også glimrende, men da for eldre barn som kan sitte vendt fra den som triller. Lang liggelengde, slett ikke så tung (synes jeg), regulerbart fotbrett og lun og god.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 23:56   #71
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Sendt mail på denne 2005-modellen til 1000 kr.

Sitat:

1) Teutonia Mistar Sport 2005 med softbag og myggnett selges til kr 1000. Pent brukt til ett barn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.