|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettEnirro la ut fødelsdatoen vår på Gule Sider, men iam.no tar det virkelig noen steg lengre. Informasjon fra blant annet telefonkatalogen, ligningen, Brønnøysundregisteret og vanlige websøk er satt sammen til en profil om deg, og dermed lett tilgjengelig for alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHm, jeg får bare de samme treffene som på vanlig Google-søk når jeg søker opp mitt eget navn.
![]() |
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg tviler jo på at dette er lov, og at Datatilsynet synes dette er greit, når det ikke var greit hos Enirro.
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHrmf. Jeg likte det i hvert fall ikke.
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettLikte ikkje heilt dette her heller eg. Bolig merka av i kart og alt.
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg synes dette er skikkelig ugreit.
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDette likte jeg absolutt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg fikk bare treff a la google på meg selv jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg synes det er litt underlig at de kan legge ut informasjon som ikke SSB kan legge ut, i alle fall.
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettViss eg leser rett på sidene deira så kan eg logge meg på ( altså registrere meg ) for så å fjerne informasjon som eg ikkje vil ha liggande ute. Kan eg då klare å slette heile profilen som dei har oppretta på meg ?
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettOj, har jeg roller i næringslivet også? Det hadde jeg nesten glemt. Ingen andre i landet heter det samme som meg. Stjernetegn er med også gitt. Det var da voldsomt.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDe har tydeligvis slått sammen mye greier.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDette likte jeg virkelig ikke. |
![]() |
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHvordan i all verden registrerer man seg der da? Jeg finner bare logg inn.
![]() |
#17 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettIkke greit i det hele tatt.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDette syns jeg svært, svært lite om, merker jeg.
![]() |
#19 |
Unik
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
Trur du må inn på "bygg profilen din"
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg likte det ikke selv om det ikke står noe mer der enn i telefonkatalogen eller ved et vanllig google-søk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|