|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDette synes jeg ikke noe om nei, er det virkelig lov?
![]() |
#42 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
Eller som da jeg skulle "melde meg ut av" Statskirken. Jeg skulle jo ikke melde meg ut, for jeg hadde jo aldri vært medlem. Heldigvis var det bare mitt lokale kirkekontor som ikke forsto akkurat det.
![]() |
#43 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHvor får de fødselsdatoen fra egentlig? Telefonnummere (herunder adresse), skatteopplysning, vi vet jo hvor det kommer fra. Men bursdag?
![]() |
#44 |
Glamorøs
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettKanina, jeg hadde samme greia når jeg skulle strykes ut av statskirken.
![]() |
#45 |
Ekvilist
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
De får kanskje i tillegg reklameinntekter for hvert klikk på siden?
![]() |
#46 |
<*(((<
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg vil ikke anbefale noen å registrere seg for å prøve å endre ting. Så nettopp dette på Twitter fra noen som hadde prøvd:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHmmm... Fikk bare søk a la google på meg selv, mens på Mannen fikk jeg opp en "profil". Likte ikke det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
er her
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettLiker det ikke!
![]() |
#49 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHåper hele siden blir stengt ja.
![]() |
#50 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg får gudskjelov opp både feil etternavn og feil addresse, og hvor jeg jobber har de ikke fått med seg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJammen hva er dette for ræl? Jeg får opp fødselsdato på meg, men ikke på mannen. (Jeg reserverte meg mot dette på Gule Sider i sin tid, mannen gjorde ikke det).
![]() |
#52 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettNå blei jeg rett og slett sint, kjenner jeg! Jeg var en av dem som fikk telefonkatalogen til å fjerne fødselsdatoen min før de slettet det for alle. I etterkant har jeg også slettet hele oppføringen i telefonkatalogen, av ulike årsaker. Jeg har fått med meg at jeg også må melde fra til mobiloperatøren for at de ikke skal dele opplysninger, og det har jeg ikke somlet meg til ennå, men etter slettingen har jeg ikke fått opp telefonnummeret mitt ved å google i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDet var virkelig pent av dem å legge ut telefonnummeret til sønnen min. Det skal stå som ikke listet noe sted det. |
![]() |
![]() |
#54 |
Mother of Dragons
|
Det er jo kjempeargument for Datatilsynet for å legge ned tjenesten med en gang. Send en mail, om du har tid.
![]() |
#55 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Jeg sjekket mine barn og de står ikke oppført. De står heller ikke oppført i telefonkatalogen.no. Har du sjekket der også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#57 |
Passiv
|
Mail er da allerede sendt - hva tar du meg for? En femmer? |
![]() |
![]() |
#58 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHmmm. Mobiloperatøren min har registrert at de ikke har tillatelse til å formidle mine personopplysninger videre til nummersøktjenester. Og jeg har prøvd å søke opp meg selv i en del andre tjenester nå, men jeg kommer bare opp hos iam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettTeleoperatøren har også fått mail med hva i himmelens navn dette skal bety siden dette nummeret ikke skal listes noe sted, datatilsynet er varslet og iam har herved fått en bøtte kjeft. :avreagerer: |
![]() |
![]() |
#60 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettFy. Nei, dette liker jeg ikke. Fikk opp både fødseldag, stjernetegn, kart, inntekt osv jeg. Dummeste!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|