|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lNei, nå ser jeg den jo på bildet ! Det er en stakkar liten og søt pansermalle
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 24-09-09 kl 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Oppsett nytt akvarium 60 l
What? Hun forklarte meg at det var en algespiser hun joh! For jeg skulle ha en ancistrus, men det hadde de ikke. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lTenkte meg det ja, dama må få beskjed om at sånt ikke er greit, stakkar liten. De er supersøte og trivelige fisk, men bør absolutt være i stim på minimium 4 stk.
![]() |
#4 |
Passiv
|
Da må jeg adoptere den bort. Har jo grus. Teite, teite butikkdame!! Det også burde hun jo visst??! Og spurt hva slags dekke jeg har? Dette er jo på grensen til dyreplageri joh! Ok - jeg skal aldri gå dit mer. Jeg skal holde meg til butikken på Strømmen Storsenter. Der var de kjempeflinke, og hjalp meg å velge ut planter, sa hvor det var lurt å sette dem, at jeg måtte lage hule osv. |
![]() |
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lDu kan selvsakt beholde den, men den vil ikke ha det så bra dessverre. Var jeg deg ville jeg tatt en telefon til dyrebutikken og forklart problemet, bedt dem ta fiske tilbake og gi deg pengene igjen, dette er deres feil !
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lSteinene ligger ikke fast nei, men de er ikke så veldig store, og de ligger ikke så høyt. Men faren er jo at de kan lande oppå en fisk da... |
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
Platyene trives godt høyt opp ja, men de kommer nok til å farte mer rundt i midtsjiktet etter hvert.
![]() |
|
|