Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reflex tynndress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-09, 22:52   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Reflex tynndress

Noen som vet om det finnes Reflex tynndress i butikkene nå?

Minsten kom hjem med stor flenge i dressen i dag så vi må ha ny. Her i byen har de ikke tynne Reflex nå. Får ikke inn til våren sa hun. Han har bruk den isteden for regnklær nå i det ekstreme regnværet vi har hatt den siste tiden og har ikke vært våt en dag, så vi vil gjerne ha ny nå!

Gammel 25-09-09, 11:02   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reflex tynndress

Jeg tror jeg så de i butikkene her? Vi bruker også en sånn til LilleSola i barnehagen nå, de er kjempepraktiske. Du kan vel be butikken om å bestille inn?

Gammel 25-09-09, 11:16   #3
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har på Barnas Hus i Drammen ihvertfall.

Gammel 27-09-09, 23:02   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror jeg så de i butikkene her? Vi bruker også en sånn til LilleSola i barnehagen nå, de er kjempepraktiske. Du kan vel be butikken om å bestille inn?

Butikken får ikke inn fra Reflex for de har ikke på lager. De har prøvd å få tak i.

Gammel 27-09-09, 23:02   #5
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

De har på Barnas Hus i Drammen ihvertfall.

Da skal jeg sjekke Barnas Hus neste gang jeg er i Trondheim

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.