Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Mengele Zoo

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-09, 13:15   #21
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mengele Zoo

Himmelblomsttreet. Jeg fordrar forøvrig ikke skrivestilen til nevnte Stieg Larsson. Jeg trodde jeg var den eneste i verden.

Gammel 24-09-09, 13:28   #22
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg fordrar forøvrig ikke skrivestilen til nevnte Stieg Larsson. Jeg trodde jeg var den eneste i verden.

Du er slett ikke alene.

Gammel 24-09-09, 13:31   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er jo min soulmate. Du och jäg, Kaktus.

Gammel 24-09-09, 14:42   #24
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte Mengele Zoo veldig, veldig godt.

Sist redigert av Noba : 25-09-09 kl 12:20.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 15:04   #25
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Timing timing timing...Man må være 17 nyvåknet- politiske veganere er fortsatt ikke lattelige og monte pyton er fortsatt morsom etter "catch22" før "naken lunsj" sammtidig med Castaneda og Ann Rice. DA er det den beste boka skrevet i norsk historie.Synes nå jeg, og er vel egentlig litt villig til å holde på det ennå , men det har mye mer med følelser å gjøre en den helt reelle literære kvaliteten.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 15:10   #26
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg likte den. Ikke den beste boka jeg har lest, men bra.

Gammel 24-09-09, 18:55   #27
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde aldri hørt om Mengele Zoo da jeg tilfeldigvis snublet over den og kjøpte den, ergo ingen forventninger. Og jeg likte den utrolig godt, og har lest den flere ganger siden.

Stieg Larsson derimot... Don't get me started... For noe møl, ærlig talt!

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 22:31   #28
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg som trodde jeg var den eneste i verden som ikke likte Stieg Larssons bøker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 23:25   #29
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

@olympia og hattifnatten, me too...starte støttegruppe?

Gammel 25-09-09, 10:34   #30
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

"Vi som ikke klarer Stieg Larssons bøker" er jeg helt klart med i. Jeg er ikke alene!

Gammel 25-09-09, 12:39   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen fan av Stieg Larsson heller.

Men altså, hvorfor er det så merkelig at man heier på terroristene i Mengele Zoo? Man gjør da stort sett alltid det? Motstandskamp, små grupper som Kjemper For Det De Tror På.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 14:48   #32
era

era sin avatar

Standard

@ ac her haggler det med mulige støttegrupper. "vi som stortsett heier på "feil" lag"

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.