|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har ikke begynt å tenke så mye, men har begynt å glede meg.
![]() |
#62 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?LEGO julekalendertips; Monsoon nevnte at hun hadde bestilt fra eurotoys.dk Det så ut til å være litt dyrt nå; jeg kom til 367 (en eller annen type) kroner. Jeg bestilte akkurat en piratkalender fra Amazon i Tyskland. Med dagens eurokurs blir det 195 kroner levert. Hvis du har en konto hos Amazon virker den i Tyskland også, og om du ikke kan tysk så er knappene på samme sted som hos Amazon UK, så det burde være greit. Som en digresjon er japansk Amazon litt verre når man, som meg, ikke forstår japansk, men det har gått greit å handle der også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja, det har jeg..
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har forhåndsbestilt Legokalendere hos Ellos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg bor på en plass der det er lurt å begynne å tenke på jula i september. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har kjøpt "petshop" kalender i dat på extra leker i dag. 99 kroner kostet den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Vi skal være hjemme hos oss selv i år for aller første gang, og det gleder jeg meg veldig til. Jeg tror mamma og pappa kommer.
![]() |
#69 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har tenkt litt på jul.
![]() |
![]() |
#70 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Har begynt å bestille gaver på nett, det er veldig lettvint så slipper jeg det stresset i butikkene. Så kan man sitte i ro og fred å finne på noe lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Klart jeg har - jeg har termin 11. desember.
![]() |
#72 |
Leser
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Mye av jula er klart. Vi tar med det som ble bra i fjor (og forfjor etc) og viderefører det, og så tar vi med noe nytt om det passer seg. Jeg skviser slekta til å komme på besøk - det begynte jeg vel med i februar (stabeistene!
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg vet ikke en gang om jeg har barn eller ikke, så det er ikke så mye som er på stell angående årets vinterhappening, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Weeeee
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Har begynt å tenke ja. Ser frem til julen, syns den har fått nytt innhold etter at nurket kom.
![]() |
#75 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Nå har jeg tenkt litt mere, og det er at alle julegaver som skal til hjemplassen min skal jeg være ferdig med til jeg og storebror reiser dit i november.. Jeg har ikke akkurat begynt å kjøpe, men jeg har iallefall en plan
![]() |
#76 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har også begynt å tenke på jula, ettersom jeg kanskje også skal feire den uten guttungen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja, det har jeg begynt å tenke på.
![]() |
#79 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?September er tidlig for meg til og med. Men jeg må jo innrømme at jeg har begynt å tenke litt. Jeg regner med å være ganske fortung i desember, så jeg satser på å være ferdig med alt til begynnelsen av desember.
![]() |
#80 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har veldig lyst å være her hjemme hos oss, bare vi 5, men ungene nekter......... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|