Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Da er jeg merket for livet

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-09, 01:05   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Da er jeg merket for livet

Første tatovering ble tatt i dag!

Den ble omtrent tre ganger så stor som planlagt og overhodet ikke noe jeg hadde tenkt så mye på. Sitter bakpå leggen og er på størrelsen fra ankel til knehase. Er en stilk med blader og blomster på. Tatovøren tegnet den på frihånd med tankespill fra meg. Satt i i tre timer idag inkl. frihåndstegninga. Ble tatovert i 2 timer og har ca. 2 timer igjen. Den blir så fin og er så meg!

Bilde får komme siden den er pakket inn i plast nå.

Kan jo legge ved et par bilder av skissen da, så får man litt inntrykk.

Sist redigert av Misteri : 06-01-10 kl 17:12.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 01:10   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er jeg merket for livet

Grattis med tattis!

Gammel 25-09-09, 01:24   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du burde gjerne ikke gjort dette rett før massiv slanking, men grattis med tatovering.

Gammel 25-09-09, 01:29   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du burde gjerne ikke gjort dette rett før massiv slanking, men grattis med tatovering.

Diskuterete det med tatovøren og vi kom fram til at leggene mine ikke kommer til å bli markant mindre. Er ikke så ille stor i leggene.

Gammel 25-09-09, 01:51   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Diskuterete det med tatovøren og vi kom fram til at leggene mine ikke kommer til å bli markant mindre. Er ikke så ille stor i leggene.

Nei det må jeg si, du har smekre, lekre legger!

gratla med tattis!

Gammel 25-09-09, 08:00   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med tatovering.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 09:48   #7
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med kunsten.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 09:49   #8
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med tattis

Gammel 25-09-09, 09:52   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer så masse

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 09:54   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Grattis! Så fin den var. Gleder meg til å se det endelige resultatet.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 10:46   #11
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

oiii den var stooor!
Men så tøff!!

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 10:49   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med tattis! Gleder meg til å se ferdig produkt!

Forøvrig veldig kurrant plassering!

Gammel 25-09-09, 10:58   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Stilig! Er klar for bilde jeg altså!

Gammel 25-09-09, 11:00   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kult! Jeg har egentlig litt lyst på ett eller annet jeg og, men jeg tør ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 16:07   #15
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Tøft! Grattis med tatovering.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 16:43   #16
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Grattis med tattis!

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 16:52   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig! Og det første jeg tenkte var at du har jo de fine leggene jo! Hvor har du alle kiloene egentlig? Mine legger ser ut som tømmerstokker, mens dine ser ut som små ungdommelige ungbjerker.

Gammel 25-09-09, 17:06   #18
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nå ble jeg misunnelig! Jeg SKAL ha mange, mange tatoveringer til.

Gammel 25-09-09, 18:11   #19
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Stilig! Og det første jeg tenkte var at du har jo de fine leggene jo! Hvor har du alle kiloene egentlig? Mine legger ser ut som tømmerstokker, mens dine ser ut som små ungdommelige ungbjerker.

Var all den treninga før vettu. Sitter igjen de leggmusklene.

Kiloene sitter på overkroppen, mage, pupper og rumpa.

Gammel 25-09-09, 18:41   #20
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Kult! Jeg har egentlig litt lyst på ett eller annet jeg og, men jeg tør ikke.

Jeg har også veldig lyst på, og tør, men er altfor lite bevandret i hvem som skal gjøre den... Hvor var du Misteri? Synes det er uhorvelig mange stygge tatoveringer utført av en eller annen dritings tatoo-artist som går på syre og som har gått berserk med blå bred sprittusj...

Din er nydelig, Misteri! Skikkelig fin!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.