|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har også begynt å tenke på jula, ettersom jeg kanskje også skal feire den uten guttungen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja, det har jeg begynt å tenke på.
![]() |
#4 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?September er tidlig for meg til og med. Men jeg må jo innrømme at jeg har begynt å tenke litt. Jeg regner med å være ganske fortung i desember, så jeg satser på å være ferdig med alt til begynnelsen av desember.
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har veldig lyst å være her hjemme hos oss, bare vi 5, men ungene nekter......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Har begynt å tenke på det, i den forstand at jeg må ha greie på hvem som skal være hos oss og ikke, for å kunne planlegge ut fra det. |
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Som jeg nevnte tidligere så skal mamma og pappa og muligens søstern med familie komme. Søstern med familie har av veldig forståelige grunner bestemt at de skal være hos seg alene i år. Mamma og pappa lurer p åom de må bli hjemme. Jadda så vi er viggo venneløse
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?
Nå har vi bare ett småtroll, men de første årene va det faktisk litt deilig å komme til "dekket bord" på julaften. Nå er poden 4 år, og dette er første året vi skal feire hjemme i egen stue. Litt fordi vi endelig har stue som egner seg til sånt, da.
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Vi er alltid hjemme og ber de som måtte ha lyst til å komme på besøk. I år tipper jeg mamma og svigers kommer.
![]() |
#10 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Den siste der skaljeg foreslå for venninnen min. Lurt.
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
Til de som måtte lure
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|