Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fikk feil embryo, må gi fra seg barnet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-09, 20:50   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fikk feil embryo, må gi fra seg barnet

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

.

Saker som dette pleier enten ende i abort eller i søksmål etter fødsel.

Vet du hva utfallet av slike rettsaker normalt er?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 20:57   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Vet du hva utfallet av slike rettsaker normalt er?

Nei, jeg vet ikke noe snittutfall. Men jeg har lest om at den gravide har fått beholde barnet i iallfall to saker tidligere. Argumentet som ble brukt er at det ikke er biologi som er avgjørende for å være foreldre og når man går gjennom et helt svangerskap og fødsel, så er det allerede bånd knyttet.

Jeg vet ikke helt hvor jeg står. Jeg respekterer Savage enormt for valget hun tok, det krever et meget sterkt menneske. Men når kvinner velger å ikke ta det valget, så lurer jeg på om kanskje det er best å ikke ha åresvis med opprørende rettsaker for å ta barnet fra foreldre det kjenner.

Gammel 26-09-09, 20:59   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er helt forferdelig å lese om slikt. For en tragedie for de involverte. Og for et sterkt og oppegående menneske hun er, som velger å gi fra seg barnet til de biologiske foreldrene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.