|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Lang vinterjakke/kåpeJeg har lyst på ny litt lang vinterjakke/kåpe, er det noen som har sett noen fine i det siste? Jeg ønsker meg IKKE boblejakke (selv om de sikkert er deilige å ha på kulda så får jeg bare soveposevibber av dem). Den skal være litt fin og passe til hverdagsskjørt og støvletter.
|
|
|
#2 |
|
Skal rømme
|
Sv: Lang vinterjakke/kåpeIngen?
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lang vinterjakke/kåpe
|
|
|
#4 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lang vinterjakke/kåpeJeg synes denne er fin (Lady Myrull 1912 i teknisk ull fra Bergans - 1.600,-) :
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har denne fra Bergans i en kortere variant. Og ettersom det er ull så er den ikke det minste vindtett, ergo varmer den ikke så veldig om vinteren når det blåser og er surt ute. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Skal rømme
|
Ja, det var den ja. Husker den fra en tidligere tråd, når jeg ser den! Den er veldig fin altså. Hvor mye blir den på sånn totalt til Norge? 175 pund i nettbutikken, men hva med frakt, moms og toll? Synes sånt er så komplisert at jeg nesten ikke orker å begynne på det. Men den ER fin altså!
|
|
|
#7 |
|
Skal rømme
|
Takk for opplysningen. Den er fin, men jeg trenger absolutt noe vindtett her i Bergen ja.
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Lang vinterjakke/kåpeDu kan jo kikke om du finner noe fint fra http://www.didriksons.com/collection.asp?sizeId=2, de har litt derifra på Exhibiton (sportsbutikk) og på hjørnet av Strandkaien (der de har regnklær og støvler, Aksdal kanskje ?? )
|
|
|
|
#9 |
|
Skal rømme
|
Sv: Lang vinterjakke/kåpeMå fortelle her at jeg fant meg en kåpe på noa noa her om dagen. Finner ikke bilde av den på nett. Kåpa er tykk og varm og veldig fin! Håper på en kald vinter her i Bergen nå!
|
|
|
#10 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lang vinterjakke/kåpeLikte denne: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Lang vinterjakke/kåpeDen sorte fra Danfae var fin ! Hvordan er str på denne og hvor får man kjøpt den her til lands ? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lang vinterjakke/kåpeJeg hadde akkurat tenke å nevne Noa Noa, men så nå du hadde funnet der. Fantastiske jakker!
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Lang vinterjakke/kåpeKnallfin den ullkåpen fra Bergans, men jeg kan nå bare slå et slag for dunkåpen fra Timberland som de har på tilbud til 999,- på G-sport i disse dager - den er veldig fin og god!
|
![]() |
|
|