Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkken - rød høyglans?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 16:28   #21
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Jeg tror muligens at du fort kan bli lei av et rødt kjøkken.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 17:07   #22
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er litt usikker på å blande to farger på skapene, jeg er redd det vil se litt rotete og halvveis ut?

Enig. Ville gått for helrødt. Synes det er knallstilig. Lurer på om jeg kan bytte ut mine fronter også. Fikk veldig lyst på knallrødt kjøkken akkurat nå. *løper ut for å sjekke frontene*

Gammel 09-01-07, 17:24   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

LaBanga har også rød høyglans og det er rålekkert
Har ikke sett det i virkeligheten , men på bilder

Gammel 09-01-07, 18:00   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Om jeg var på visning i et hus med rødt kjøkken hadde jeg aldri kjøpt det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:34   #25
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi har rødt kjøkken Det passser inn siden allt annet er nøytralt men jeg er lei og vurderer å bytte det ut om et par år.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:14   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde blitt sprø av et rødt kjøkken og det hadde definitivt trukket ned om jeg så det på visning.

*dønn ærlig*

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:33   #27
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom til å tenke på en foreleser jeg en gang hadde, som fortalte at han og kona alltid hadde drømt om en rød fondvegg.

De kjøpte hus med åtte meter lang stuevegg, og malte den rød. Og han påsto at han og kona begynte å krangle dagen etter, og at det var medvirkende faktor til at de ble skilt.

Jeg vet ikke, jeg. Men rødt er ganske heftig, på en måte...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:46   #28
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener LaBanga har et helt fantastisk kult rødt kjøkken!? Kanskje vi kan få se bildene igjen?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:48   #29
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Gå inn på siden til LaBanga, der ligger link til bloggen hennes tror jeg..

Gammel 10-01-07, 00:10   #30
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

.................................................. ...............................
Vi skal også bytte ut kjøkkenet nå, men synes det er vanskelig å finne optimale planløsninger, vi har et håpløst rom å innrede

Ta kontakt med et seriøst kjøkkenfirma, og be om hjelp til planløsning.
Vi gjorde det da vi skulle innrede kjøkkenet vårt.
For oss var det sjefen på Husebykjøkken som kom frem med den beste løsningen. De hadde ingen kjøkken som tiltalte oss, og vi tok med oss alle kjøkkentegningene og endte hos Mørekjøkken. Resultatet er at vi har fått skap som er smalere enn standard, grunnere og alt passer inn på vårt kjøkken som har en gammel skjev vegg og et gulv som skiller noen cm fra det ene hjørnet til det andre.
De fleste tegner forslag til kunden uten at det koster noe :griner:

... og jeg som er så fornøyd med mitt Møre-kjøkken i bjerk ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 00:14   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ei venninne av meg har rødt kjøkken fra Ikea. Det er bare drittlekkert :P.

Dessverre har jeg bjørk selv, ikke selvvalgt, og utrolig kjedelig

Jaja.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 05:54   #32
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er bilder av mitt røde høyglanskjøkken.

Jeg er ikke lei etter et og et halvt år.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:29   #33
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Her er bilder av mitt røde høyglanskjøkken.

Kjempeflott kjøkken!

Rødt er helt klart en farge som gir (og tar) mye. Jeg er en veldig rød person (og da snakker vi ikke bare om politikk ) og hadde nok aldri gått lei. (vi har rød detaljer i nesten alle andre rom)
Problemet er vel snarere om mannen orker å leve med et slikt kjøkken - jeg vil jo ikke skremme han bort derfra heller.

Gammel 10-01-07, 09:36   #34
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Kjempeflott kjøkken!

Rødt er helt klart en farge som gir (og tar) mye. Jeg er en veldig rød person (og da snakker vi ikke bare om politikk ) og hadde nok aldri gått lei. (vi har rød detaljer i nesten alle andre rom)
Problemet er vel snarere om mannen orker å leve med et slikt kjøkken - jeg vil jo ikke skremme han bort derfra heller.

Nei, man må jo være enige om det. Heldigvis så var min mann enig i at det var et kult valg. Hadde han ikke vært det, så hadde han nok sagt i fra.

Jeg tror uansett at om man følger smaken sin, så er det mindre sjans for at man går lei, enn om man safer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:00   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Wow. Så om huset var perfekt ellers så ville du ikke kjøpt det fordi kjøkkenet hadde røde fronter? Røde fronter som du lett kunne byttet i 12 forskjellige andre stiler som igjen kommer i flere farger og treslag?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:02   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Wow. Så om huset var perfekt ellers så ville du ikke kjøpt det fordi kjøkkenet hadde røde fronter? Røde fronter som du lett kunne byttet i 12 forskjellige andre stiler som igjen kommer i flere farger og treslag?

Feks til fresh bjørk.

Gammel 10-01-07, 12:04   #37
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke sett kjøkkenet, og kan ikke mene stort om det. Det eneste jeg kom til å tenke på er at jeg neppe tror det forringer verdien på huset ved et eventuelt salg. Er det et IKEA-kjøkken er det jo for det første relativt rimelig, og det ville heller ikke forundre meg om det er en veldig smal sak (og heller ikke kostbart) å bytte bare dørene senere dersom det skulle være et ønske.

*vilkommeogse*

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:05   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter; du har hvitt høyglans med knallrøde mosaikkfliser og knallrøde håndtak, sant?

Mitt er mer kjedelig, sånn sett, hvitt høyglans med eikeplate, grå/svarte/sølvskimrende/kobberskimrende mosaikkfliser med svart fug, gråsvarte gulvfliser og lys grå vegger. Jeg trenger ekstra farge, så det ikke blir laboratorium. Råååsa, grønt, turkis, blått (knall) og rødt blir fine følgefarger. (En og en, ikke alle på en gang).

Gammel 10-01-07, 12:06   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg synes også den var rimelig bastant.

For min del hadde det vært mer snu-i-døren hvis det hadde vært et dyrt trefarget kjøkken med profilerte dører og messinghåndtak, som ikke er på MIN favorittliste. Men hvis jeg enkelt og rimelig kunne endre det etter min smak? Det hadde jeg lett kunne se forbi. :enkel:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:10   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Glitter; du har hvitt høyglans med knallrøde mosaikkfliser og knallrøde håndtak, sant?

Mitt er mer kjedelig, sånn sett, hvitt høyglans med eikeplate, grå/svarte/sølvskimrende/kobberskimrende mosaikkfliser med svart fug, gråsvarte gulvfliser og lys grå vegger. Jeg trenger ekstra farge, så det ikke blir laboratorium. Råååsa, grønt, turkis, blått (knall) og rødt blir fine følgefarger. (En og en, ikke alle på en gang).

Mitt er hvitt høyglans med Wenge benkeplate og orange glassvegger bak. Sammen med andre orange detaljer (bilder, lys, taklampe).

:deler villig:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.