|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påHer er min favorittstrand. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påI Italia, i Rosolina Mare. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært på
Selv om det skulle være varmt nok i lufta så vil aldri temperaturen i vannet komme noe særlig over 5-6 grader, tenker jeg. Men vakkert! |
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påIkke det beste bildet, men:
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påFaliraki Rhodos. |
![]() |
![]() |
#9 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påParadise Island, Bahamas:
![]() |
#10 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påVi likte oss veldig godt på St. Pete Beach på Gulfkysten i Florida:
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påDisse syden-strendene ser ut som de har veldig mye løssand. Grøss. :ikke strandmenneske:
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Sigerfjord, 10 min kjøring fra Sortland i retning Lødingen (på Hinnøya, andre siden av Sortlandssundet ift. "byen"). Jeg sto forøvrig på verandaen til huset vårt og tok bildet. Det er ferieparadiset vårt.
![]() |
#14 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påDette er Baa Atoll, Maldivene. Fantastisk strand. Blu beach heter den: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påMens dette er den mest eksotiske og morsomme stranden jeg har vært på. Nær Simons town på vei ut mot Cape point, Sør Afrika; Sist redigert av Mei : 27-09-09 kl 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påRosolina Mare er helt nord på Østkysten ja. En times tid sør fra Venezia. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påNydelig liten by også. |
![]() |
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Strandferie: Fortell om den beste stranden du har vært påMin favoritt akkurat nå er Longboat Key i Florida, mot Gulf of Mexico: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|