Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH-trekk til 1300?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 15:03   #1
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OTH-trekk til 1300?

Jeg har lett og lett etter et nytt trekk til vogna vår. Men de blir solgt med en gang de blir lagt ut på Finn. Nå har jeg endelig fått kloa i et trekk, svart med barokkmønster, til 1300. Trekket er fra 2008, og skal være pent brukt til en unge.
Tidligere har jeg sett trekkene ligge på mellom 500-800 kroner, så jeg syns det er litt i overkant. Men samtidig begynner jeg å bli desperat. Det oransje trekket vi har nå er så stygt at jeg blir rent flau av å gå med det offentlig.
Skal jeg slå til, eller burde jeg være tålmodig en liten stund til?

Gammel 27-09-09, 15:13   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OTH-trekk til 1300?

Jeg synes det høres mye ut. Er det marked for sånne trekk altså? :har et sort liggende et sted i flyttekaoset:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 15:18   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg synes det høres mye ut. Er det marked for sånne trekk altså? :har et sort liggende et sted i flyttekaoset:

Jeg har lett etter et svart lenge. Har du lyst til å selge det? Da har du en ting mindre i kaoset ditt.

Gammel 27-09-09, 15:20   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Planen var å selge det etterhvert ja. Det er et lite hull der bumperbaren har vært (barnehagen skjønte ikke at den ikke måtte sette den oppå trekket ) samt at det, såvidt jeg husker, også er et lite hull i en søm nede ved rumpa. Om jeg finner det kan jeg ta bilder så får du vurdere selv - dersom du ikke slår til på barokken da.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 15:29   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Sånn, da har jeg takket nei til trekket.
Kan gjerne se bilder en dag du har tid til det. Mannen mener vi skulle kjøpt et uten hull, men det kommer jo an på hvort stort hullet er.

Gammel 27-09-09, 15:30   #6
Left
Passiv

Standard

Det synes jeg var dyrt. Du har ikke mulighet til å bestille nytt trekk et eller annet sted da? Blir sikkert ikke veldig mye dyrere det heller.

Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 15:39   #7
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Jeg har prøvd å undersøke litt, men det er kun Biteringen som jeg har funnet på nett som selger trekk. Sist gang jeg sjekket hadde de kun grønt inne, og det var og er uaktuelt.

Gammel 27-09-09, 15:52   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Så babyjungle hadde rødt inne.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.