Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Da er jeg merket for livet

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-09, 12:54   #41
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er jeg merket for livet

Den var dritstilig!

Gammel 26-09-09, 13:07   #42
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Han skulle få gjort hva som helst med meg.

Gammel 26-09-09, 13:25   #43
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men skal ikke du kanskje bli mye mindre? Blir det ikke masse løs hud og sånn?

Ellers var det en fin tattis, veldig levende og pen.

Gammel 26-09-09, 14:11   #44
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Legger krymper visstnok ikke mange cm i følge de på overvektsklinikken på pilestredet iallefall..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 02:14   #45
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men skal ikke du kanskje bli mye mindre? Blir det ikke masse løs hud og sånn?

Ellers var det en fin tattis, veldig levende og pen.

Takk for det.

Ja skal bli mye mindre, men leggene er ikke de største på kroppen min, så de minker nok ikke så mye. Får holde i stand leggmusklene mine også, så blir det nok bra tilslutt.

Gammel 27-09-09, 02:23   #46
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tatoveringen var dritstilig! Syns tatovering på andre er tøft, selv om jeg ikke kunne tenkt meg å ta det selv.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 09:40   #47
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Uansett, så tåler en tatovering litt strekk, særlig hvis den ikke er liten og fislete. Det verste man kan gjøre er å tatovere en liten sommerfugl eller delfin på rompen når man er 17, for den vil se ganske deform ut 20 år seinere. Hvis man allikevel er i USA, så er det vanvittig mye bra tatovører som ikke har en klysete startpris på 5000 dollar. Ellers kan jeg anbefale mange gode tatovører i Danmark, hvis noen skal dit.

Fine kirsebærblomster, forresten

Gammel 27-09-09, 11:56   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kallisti, her.

Fine kirsebærblomster, forresten

Det skulle vel jeg strengt tatt ha sett også...

Gammel 27-09-09, 14:22   #49
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett, så tåler en tatovering litt strekk, særlig hvis den ikke er liten og fislete. Det verste man kan gjøre er å tatovere en liten sommerfugl eller delfin på rompen når man er 17, for den vil se ganske deform ut 20 år seinere.

En liten edderkopp på magen som 18-åring er heller ikke så lurt, spesielt om man da strekker magen litt under graviditet. Da kan man faktisk ende opp med en edderkopp med 7 vanlige ben og ett ben som ser gipset ut ... Har jeg hørt.

Gammel 27-09-09, 19:04   #50
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

En liten edderkopp på magen som 18-åring er heller ikke så lurt, spesielt om man da strekker magen litt under graviditet. Da kan man faktisk ende opp med en edderkopp med 7 vanlige ben og ett ben som ser gipset ut ... Har jeg hørt.

Nei, det er også derfor jeg foretrekker store tatoveringer per se. Jeg har vel over 150 timers tatovering fordelt på kroppen, men det er jo definitivt ikke for alle.

Gammel 27-09-09, 20:37   #51
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er også derfor jeg foretrekker store tatoveringer per se. Jeg har vel over 150 timers tatovering fordelt på kroppen, men det er jo definitivt ikke for alle.

Jeg SKAL ha mange flere, må bare bearbeide og forberede mannen litt.

Gammel 27-09-09, 20:52   #52
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Standard

Samboeren min har ingen tatoveringer, og jeg kom liksom ferdig tatovert inn i forholdet vårt, men jeg kommer aldri til å be om tillatelse om å få flere. Den fighten tok jeg med min mor i tenårene. Mulig det hadde vært anderledes hvis jeg begynte nå.

Gammel 27-09-09, 21:28   #53
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig på å se flere bilder!

Gammel 27-09-09, 23:03   #54
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig på å se flere bilder!

Av meg eller andre sine?

Når den er helt ferdig, så kommer det flere bilder.

Gammel 27-09-09, 23:18   #55
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 17:47   #56
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja, av deg og tatoveringen ja.

Gammel 28-09-09, 19:56   #57
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ja, av deg og tatoveringen ja.

Som sagt så er den ikke 100% ferdig enda. Kommer flere bilder når den er helt ferdig.

Gammel 28-09-09, 19:58   #58
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nais! Og du var ikke klar på hva eller hvor da du gikk inn dit? Så jeg som vet at jeg skal ha en, bare ikke hva, kan gå dit og få god hjelp? Må finne ut HVOR i Horten det er og stikke innom en dag skjønner jeg...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 20:02   #59
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Nais! Og du var ikke klar på hva eller hvor da du gikk inn dit? Så jeg som vet at jeg skal ha en, bare ikke hva, kan gå dit og få god hjelp? Må finne ut HVOR i Horten det er og stikke innom en dag skjønner jeg...

Ligger rett oppi gata for Dolly Dimples. 20 meter oppi gata ca. Så Horten bingo lå der også. Ligger imellom bingoen og dimples om du skjønner. Et halvt murhus ser det ut som.

Ja er bare å stikke innom å titte, men du burde vite hva slags sjanger. Jeg hadde dette litt i hodet, men hadde tenkt på to andre. Tatovøren syns denne ble finest på meg.

Gammel 30-09-09, 01:50   #60
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det skulle vel jeg strengt tatt ha sett også...

He he det tenkte ikke jeg heller på.

Takk for gratulasjoner og fine tilbakemeldinger.

Jeg er fortsatt superfornøyd og gleder meg stort til den er ferdig. Det er nesten ikke noe rue på den, og den gror kjempefint. Er flink å smøre og har gått med luftige klær.

Skal tilbake den 10 oktober, da skal han se om han kan fortsette og med dette grotempoet så ser det ut som han kan det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.