Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sorterer du søppel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sortere?
Ja 52 61,18%
Nei 2 2,35%
Delvis 31 36,47%
Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 11:52   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortere du søppel?

Jeg sorterer papir, glass, elektronikk og batterier. I Oslo er det ikke egne kontainere for matavfall, men når jeg bodde i Bodø så sorterte vi også matavfallet.

Gammel 10-01-07, 11:57   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg sorterer papir, glass, elektronikk og batterier. I Oslo er det ikke egne kontainere for matavfall, men når jeg bodde i Bodø så sorterte vi også matavfallet.

Vi sorterer matavfall i egne grønne Øras-poser, som går i vanlig søppel.

Sist redigert av Mamma Rosa : 10-01-07 kl 21:06. Årsak: Skrivefeil, igjen!
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:01   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her sorteres matavfall, papir, plast og glass/metall.

Har en kurv med biopose i under kjøkkenbenken til matavfall, samt en vanlig bossdunk til restavfall.
I en krok på kjøkken har vi tre slike oppå hverandre, til papir, plast og metall.

Ser kanskje ikke så fint ut, men det er iallefall praktisk. Ikke er det plass under vasken, og da slipper jeg å springe ut med hver eneste plastpose eller hermetikkboks.

Gammel 11-01-07, 09:37   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vi sorterer, ja.

Gammel 11-01-07, 11:52   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Vi sorterer, stemte delvis.
Sorterer; glass, metall, papir (inkl drikke-kartonger) og plast (delvis).
Matavfall har jeg ingen retursystem for, håper jeg kan ordne dette en gang i fremtiden.

Gammel 10-01-07, 11:59   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Ja, her er vi nøye.

Gammel 10-01-07, 12:11   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Ja, her er vi nøye.

Ja, dere er nå så fine på det

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.