Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Overgrepsbilder av barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-09, 17:11   #9
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overgrepsbilder av barn

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva mener du med "overgrep" i denne sammenhengen? Mener du det å utføre seksuelle handlinger med dyr, eller mener du overgrep generelt (og hvis det er det siste, hva menes med overgrep som ikke medfører fysisk skade)?

Hva mener du nå? Tenker du på noe spesifikt?

Her skjønner jeg heller ikke hva du mener. Det stemmer vel at de fleste arter ikke parrer seg utenom for å forplante seg (selv om en del "høyerestående pattedyr" og fugler kan gjøre det), men hvem er det du mener at du motsier med dette? Tenkte du på det jeg sa om at det ikke alltid er "frivillig" for hunndyret? For i så fall tenkte jeg på parring for forplantningens del, at når det gjelder en del dyrearter, så tvinger brunstige hanner hunnene til parring selv om de protesterer og prøver å komme unna. Det er riktignok i forplantningsøyemed, men det trenger ikke være "frivillig" av den grunn.

Jeg tenker mer på at det ikke er naturlig for kua å bli penetrert lørdagskvelden, 2/3 ut i drektigheten.
Vi har opplevd at ku har blitt "voldtatt" av en berserk, løs okse, med abort som resultat. Ikke uvanlig det.
Men normale hanndyr med normal kjønnsdrift gjør ikke sånt.
Kanin og katt er de jeg kommer på i farten med parringsutløst eggløsning.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.