|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmVel, uten at fuglene heldigvis angriper. Men i flere uker nå, nesten hver dag, har det satt seg hundrevis av fugler på strømkablene utfor her, kablene er helt sorte, dekket av fugler så langt øyet kan se bortover. Og LYDEN! De piper sånn at når man står utfor så må man holde seg for ørene og sitter jeg inne med et vindu åpent må jeg lukke det igjen for ikke å bli gal. Jeg har aldri hørt en så intens lyd før, den gjennomborer alt. Jeg blir sprø!! Hvor lenge skal de holde på sånn? Er det normalt? Jeg har aldri vært borti noe lignende.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmDe reiser sikker til Syden snart.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmDette ser jeg i direkte sammenheng med følelsen jeg hadde de siste par dagene av charterferieturen til Syden i sommer. Dette er soleklart sydenturister ja. De reiser snart og kan da gjenfinnes på kanariøyene (pun intended) med parasolldrinker. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilm
Sånn er det nok
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmMin første tanke var også "kult", eller, først fikk jeg jo sjokk over den sinnssyke lyden og hvor mange det var av fuglene. Jeg prøvde å ta bilde men det ble for dårlig siden jeg ikke finner utav zoomen på kameraet.
![]() |
#8 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmKontakt en dyretolk som kan forklare fuglene problemet, be dem skynde seg med planleggingen og fly mot syd snarest!
![]() |
![]() |
#12 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilm
Håper ikke Iset logger seg på før hun legger seg og ser dette bildet!
![]() |
![]() |
#13 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmDe kommer tilbake til våren.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmDe er her også. De setter seg i trærne i enorme flokker, og plutselig letter de og flyr til et annet tre. Ser ut som en diger, svart sky som flyr mellom trærne.
![]() |
#15 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Føler jeg er havnet midt i en fugle-skrekkfilmJeg våkner hver morgen til en haug med skjærer som sitter i hagen og skriker.
![]() |
|
|