|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Passiv
|
Sv: Jeansutfordring
|
|
|
|
#102 |
|
A friend with benefits
|
Sv: JeansutfordringDet frister veldig dette her, jeg falt for Brazillian style. Jeg har såpass liten rumpe, at jeg må ha lommer som det er på den, for det gjør underverker for my bottom.
|
|
|
#103 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JeansutfordringInspirert av denne tråden har jeg nå akkurat vært på besøk hos den thailandske skredderen som er på jobben min akkurat nå. Har bestilt to bukser, en grå og en sort. Jeg synes nemlig at det går an å finne jeans som passer nå som stadig flere butikker tar inn jeans i korte benlengder. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Passiv
|
Sv: JeansutfordringJeg har nå fått et nytt par jeans fra makeypurown. Nå sitter de så perfekt at det er ikke til å tro altså. |
|
|
|
#105 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: JeansutfordringMener du at makeyourownjeans.com? Hvordan er disse jeansene kontra andre? Vider de seg ut etter hvert? I så fall - hva er de skreddersydd etter? Før eller etter utvidelse?
|
|
|
#106 |
|
Passiv
|
Derfra ja. |
|
|
|
#107 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: JeansutfordringJeg var såvidt innom og kikket, men fikk akutt beslutningsvegring. Var det ikke himla mange tekstiler og kvaliteter man kunne velge mellom? Hvilke stoff har du valgt?
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Sv: JeansutfordringJeg har en bodyhugger stretch jeans og en av de sorte stretchdenimene som jeg har satt på ekstra med ulike vasker og sånt på. Helt ordinært stoff som er pimpet opp litt med lommer, glitreknapper og sånt. |
|
|
|
#110 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: JeansutfordringHvordan vet man hvor høyt den sitter i livet, hvor lommene sitter og sånt noe? Jeg må ha relativt små lommer som sitter nesten litt under rumpen for å få sprett. : deler:
|
|
|
#111 |
|
Passiv
|
Det bestemmer du det. Du velger hva slags fasong du skal ha den i, og oppgir hvor mange cm det skal være fra sømmen mellom bena og opp både foran og bak. Du kan velge bredden på beltehempene, hva slags knapper, hva slags lommer og hvor lommene skal sitte osv. Det ligger i add-ons. |
|
|
|
#112 |
|
VeloppDragen
|
Sv: JeansutfordringHvordan i all verden skal man vite hvordan lommene skal plasseres for å framheve rompa? Er dette noe jeg burde lært på skolen?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#113 |
|
VeloppDragen
|
Sv: JeansutfordringHvordan i all verden skal man vite hvordan lommene skal plasseres for å framheve rompa? Er dette noe jeg burde lært på skolen?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Passiv
|
Sv: JeansutfordringLommene skal litt opp på rompa for å illudere sprettrompe. Funker ikke på meg, men det blir vesentlig verre hvis lommene kommer for langt ned. |
|
|
|
#115 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeansutfordring:intrisert:
|
|
|
#116 |
|
Passiv
|
Jeg har utrolig myk mage så om jeg måler løst utenpå magen så blir den for stor. Jeg måler så stramt på magen ca som jeg vil at buksa skal sitte. |
|
|
|
#117 |
|
Passiv
|
Sv: JeansutfordringOg tusen takk. |
|
|
|
#118 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: JeansutfordringForløbig skjønner jeg lite på den siden, men regner med at det er lurt å kjøpe målebånd først uansett.
|
|
|
#119 |
|
Passiv
|
Sv: JeansutfordringJeg måler med hyssing og tommestokk. :roter alltid bort målebåndet: |
|
|
|
#120 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er helt motsatt på meg, men nå har jeg vel egentlig etter hvert mer problem med flat rumpe enn stor.
|
![]() |
|
|