|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har spurtet min andel mellom fly, men når man har bestilt overgang gjennom flyselskapet, det er egentlig flere timers opphold på mellomlandingen, men plutselig så skjer det noe, vel da er det bare å spurte i vei. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har også løpt til fly (regner ikke mellomlandinger her for da må man jo løpe titt som ofte). Tre ganger har jeg ikke rukket. Jeg har reist med fly mer eller mindre hver uke i to omganger på hver 1 år med jobben så jeg har reist ganske mye. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseHerligfred, håper ingen jabber med denne dama. Hun virker jo rett og slett dum. Og hva med journalisten som skrev artikkelen? Og hva med redaktøren som slapp artikkelen igjennom?
|
|
|
#45 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise
Jeg hadde en ikke fullt så fin opplevelse en juleaften for et par år siden. Vi skulle fly "hjem" til Haugesund på juleferie, men ble litt forsinket fra Oslo fordi Flytoget ble forsinket på grunn av signalfeil. Da vi kom til innsjekkingen på Gardermoen var den stengt 5 minutter tidligere. Det nyttet ikke å prøve å forhandle; stengt var stengt. Dette var siste fly på juleaften og vi sto der plutselig uten mulighet til å komme oss over. Enden på visa var at vi måtte kjøpe nye billetter og fly via Stavanger. Vi rakk julemiddagen og storebror fikk jul hos morfar. Men en billig tur ble det ikke! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
maler
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg skjønner ikke helt hva hun klager for, og det blir patetisk å dra utenlandsk-navn-kortet. Men det slår meg at jeg har hatt innmari flaks et par ganger, jeg har nemlig ikke vært klar over 20-minuttersregelen. Stort sett er jeg ute i svært god tid når jeg flyr, men jeg husker en gang jeg surra med tiden og trodde avgangen var halv mens den var kvart over. Og beina som en gal da de ropte siste utkallelse. Med baby på armen. Jeg kom med da, mulig jeg skulle blitt satt igjen.
|
|
|
#48 |
|
Kakemonster
|
Send mail til journalisten?
|
|
|
|
#49 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseFølg med i neste episode i serien Hverdagsdrama: Kjørte litt for sakte, rakk ikke fergen.
|
|
|
#50 |
|
Kidding, right?
|
|
|
|
|
#51 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#53 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg ble ropt opp en gang, reiste med en større gruppe og en annen checket inn for meg. Stewardessen fortalte henne at flyavgangen kom til å bli en halv time tidligere enn planlagt (aner ikke hvorfor), noe som hun sikkert fortalte videre men jeg fikk det ikke med meg. Bedst som jeg sitter med bena i vejret og smoothie i hånden, hører jeg navnet mitt over høyttaleren. Det var ganske surrealistisk. Jeg er ellers paranoid med den slags og kommer gjerne mega tidlig til både check-in og gate.
|
|
|
#54 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har en kollega som kom med følgende uttalelse: "Men, dere, er det ikke helt vanlig å bli ropt opp på flyplassen da? Det skjer med meg nesten hver gang jeg skal fly." Vi informerte henne om at det ikke var helt vanlig.
|
|
|
|
#55 |
|
Etylbarbital
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise"Det var kø ut av Oslo ved høstferiestart, så rakk ikke butikken før det var tomt for brød"! |
|
|
|
#57 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Underlig nok ekstremt oppgående, man kanskje litt vimsete og en smule selvsentrert.
|
|
|
|
#58 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseÆrlig talt, også stå fram i avisen med dette.
|
|
|
#59 |
|
rakkarpus
|
Enig, men ut i fra bildet, (ja nå er jeg kanskje litt stygg) kunne hun virke som et litt surrehue. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Sær og kresen
På grunn av det bustete håret?