|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() iPod for dummiesMannen min har sagt at jeg bør unne meg en iPod til bursdagen min. Jeg vet ingenting om iPod, annet enn at det er noe alle andre har, men ikke jeg.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPod for dummiesForskjellen er kort sagt: størrelsen, kapasiteten og prisen.
Andre iPod-typer er iPod touch, som er en håndholdt datamaskin mer enn en mpt-spiller (det er en god mpt-spiller også altså). Jeg synes ikke den er spesielt godt egnet til trening. Dessuten har du iPod Classic, som er den store musikk- og filmmaskinen i serien. (Den er omtrent samme fysiske størrelse som touch, men har mye bedre lagringskapasitet.) Her har folk flest plass til hele platesamlingen din og vel så det, i tillegg til at den kjører filmer og kan brukes som ekstern hardisk med stor kapasitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPod for dummies |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: iPod for dummies
Stilig. Det tror jeg at jeg skal satse på. MEN - hva i all verden skal det stå? Jeg må finne noe som er veldig MEG.
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: iPod for dummiesGlimrende tråd.
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: iPod for dummiesHåkkei, jeg er offisielt forelsket i en ny modell iPod Nano, rød!
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: iPod for dummiesJeg liker ikke dubbedingser (for å sitere Tutta og Matilde), så jeg foretrekker alltid den enkleste versjonen av alt. Mobiltelefonen min er blant annet best i test, som Best for bestemor.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: iPod for dummiesMannen min mente at jeg selvsagt burde få gravert inn divine på min, så da MÅ jeg jo det.
![]() |
#16 |
Hertuginne
|
![]() Sv: iPod for dummiesJeg synes lime er veldig deg, mer det enn rosa. Og du er jo omtrent programforpliktet til å ha divine gravert på den.
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: iPod for dummiesOg så kan du kjøpe en sånn her å ha utenpå, sånn at du kan skifte farge på den etter humøret:
![]() |
#18 |
Stiv
|
![]() Sv: iPod for dummies:kupper tråd:
![]() |
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPod for dummies
Ja, det går fint. Du bare velger hvilke spillelister du skal synkronisere med de ulike iPodene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPod for dummiesDet er greit å være klar over at det er nøyaktig ingen knapper på iPod shuffle. Men det er knapper til å starte/stoppe/skippe/justere volum på kabelen til hodetelefonene som følger med. Det betyr at du ikke kan bruke hvilke som helst hodetelefoner til den; hvis hodetelefonene ikke har iPod-knapper på kabelen må du ha en overgang av denne typen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|