|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Engangs toalettbørste!!
Vi klarer oss med vanlige børster. Har man klor i holderen, er det hygienisk nok for meg. Dessuten er det mer miljøvennlig.
![]() |
#2 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Engangs toalettbørste!!Det hørtes utrolig praktisk ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Engangs toalettbørste!!Er enig i miljø-argumentet her... Vi produserer nok søppel. Igjen kan en jo argumentere med at søppelmengeden sikkert utgjør omtrent en halv bleie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Engangs toalettbørste!!Har prøvd de der og jeg synnes de var noe skjit
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Engangs toalettbørste!!Blir så oppgitt over alt som skal bli så lettvint på bekostning av naturen vår uten at det finnes noen fornuftig grunn for det. Hvorfor i all verden skal man ha engangsbørster til doen? Hva annet skal opp i doen som har behov for at det skal være renere enn man får det med en vanlig børste og vaskemiddel/klorin???
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Engangs toalettbørste!!Jeg er fullstendig klar over at det ikke er mer renslig. Men når det kommer til badet fikser jeg ikke å ta vare på verken kluter eller svamper jeg har vasket do med. Sorry. Jeg får heller være ekstra flink andre steder.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Engangs toalettbørste!!Det blir nok endel dyrere enn å ha en vanlig børste...
![]() |
|
|