Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

1980-tallet, mimre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 14:11   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1980-tallet, mimre

Jeg var byvanker på slutten av åttitallet og gikk i superloose bukser, converse med svart gummi i stedet for hvit, rød hettegenser, digert peacemerke rundt halsen, og den obligatoriske stripete genseren rundt livet. Jeg hadde permanent, og stivsprayet lugg som sto opp fra pannen og til siden. Ene kjæresten min var blitzer, og de andre blitzjentene dissa meg for at jeg ikke var en av dem og sa rett ut foran meg at han burde ha valgt en jente fra eget miljø. Jommen sa jeg inkluderene.

Public Enemy og Eric B & Rakim var det jeg hørte mest på. :hiphopper:

Dette var en ganske lokal Oslo-greie husker jeg, og ved et besøk i Sarpsborg så lo betjeningen av oss på Levi's fordi de nektet for at Levis' drev med slike bukser. Vi syns selvfølgelig de var latterlig rurale.

Tidligere på åttitallet hadde jeg selvsagt lyse jeans, som var brettet opp med smal brett og gjerne sydd ut i siden med blondestoff, tynt signalrosa belte, seilersko og grorudpalme.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.