Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvilket speilrefleks har du?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Se resultatene: Hvilket speilreflekskamera har du?
Canon 64 52,89%
Nikon 48 39,67%
Olympus 3 2,48%
Pentax 2 1,65%
Sony 4 3,31%
Sigma 0 0%
Annet, spesifiser i tråden 0 0%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 17:13   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket speilrefleks har du?

Jeg har et Canon 350d kjøpt i 2005, og et Canon 450d som jeg fikk av min mann i barselgave i 2008. Grunnen til at jeg vil ha to er at jeg veksler mye mellom objektivene. Vi har også et ca. 10 år gammelt Canon speilreflekskamera som ikke er digitalt.

Når jeg først har ført har fotofolket her, så lurer jeg på om noen har peiling på hvorfor 450d-kameraet hele tiden driver og pauser ut sånn at man ikke får tatt bilde. Det skjer gjerne hvis jeg har tatt noen bilder forholdsvis kjapt etter hverandre.

Emneord
canon, nikon, speilreflekskamera

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.