|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Nanook, kjøpe hvor, erfaringer?Jeg må bare finne en vektig grunn til å kjøpe en dress til. |
|
|
|
#62 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nanook, kjøpe hvor, erfaringer?
Selg en du har, det gjorde jeg. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Nanook, kjøpe hvor, erfaringer?Så på Isbjørn-dresser på XXL på Alnabru i dag, og de var fine de altså, det var de, men med den prisen kjøper jeg heller to andre. |
|
|
|
#64 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må innrømme at jeg ikke betaler full pris for klærne fra Nanook altså. Jeg har en meget god avtale, får alltid 30% avslag til og med når det er på salg trekkes 30% fra salgssummen. Også får jeg jo enda litt avslag pga kursen siden jeg handler fra Sverige. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du her kjempeheldig! Jeg er helt enig at 2000,- + - for en dress til unger som vokser er litt i drøyeste laget. Har lyst å prøve Nanook - men ikke til den prisen |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Men du er jo fornuftig når du kjøper ting som er skikkelige. Man får ikke barn som er glade i å være ute om de har dårlig bekledning. Derfor kjøper jeg også ting jeg vet er bra, fordi jeg vil at ungene ikke skal hemmes av at de fryser, er våte eller hva det måtte være som er feil, og som kan skyldes tøyet. Men jeg kommer aldri, om den er aldri så god, til å kjøpe en så dyr dress. Men skalljakke og bukse kan forsvares, for det kan også brukes som vintertøy med ull under, og som regntøy. Altså ett sett fremfor flere. Da blir det ikke så dyrt allikevel. |
|
![]() |
|
|