Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nanook, kjøpe hvor, erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 09:12   #61
Left
Passiv

Standard

Sv: Nanook, kjøpe hvor, erfaringer?

Jeg må bare finne en vektig grunn til å kjøpe en dress til.
Det er det jeg må.
Jeg må gå igjennom lageret mitt, og se om jeg kan finne et eneste lite argument for å kjøpe en dress til.

Og det kommer aldri til å skje at jeg bruker over 2000,- for en dress. Aldri. Ikke om den er er laget av gull og puster helt selv.

Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 11:14   #62
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg må bare finne en vektig grunn til å kjøpe en dress til.
Det er det jeg må.
Jeg må gå igjennom lageret mitt, og se om jeg kan finne et eneste lite argument for å kjøpe en dress til.

Og det kommer aldri til å skje at jeg bruker over 2000,- for en dress. Aldri. Ikke om den er er laget av gull og puster helt selv.

Selg en du har, det gjorde jeg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:08   #63
Left
Passiv

Standard

Så på Isbjørn-dresser på XXL på Alnabru i dag, og de var fine de altså, det var de, men med den prisen kjøper jeg heller to andre.

Jeg skal nok se over litt, og finne ut om vi har noe vi kan kvitte oss med. Mener å huske at vi har en hel dress og en todelt, så det kan godt hende vi kan kjøpe en hel dress til. Greit å ha å bytte på, for jeg vasker gjerne flere dresser sammen, så vasker altså ikke hver dag.

Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 18:02   #64
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Så på Isbjørn-dresser på XXL på Alnabru i dag, og de var fine de altså, det var de, men med den prisen kjøper jeg heller to andre.

Jeg skal nok se over litt, og finne ut om vi har noe vi kan kvitte oss med. Mener å huske at vi har en hel dress og en todelt, så det kan godt hende vi kan kjøpe en hel dress til. Greit å ha å bytte på, for jeg vasker gjerne flere dresser sammen, så vasker altså ikke hver dag.

Jeg må innrømme at jeg ikke betaler full pris for klærne fra Nanook altså. Jeg har en meget god avtale, får alltid 30% avslag til og med når det er på salg trekkes 30% fra salgssummen. Også får jeg jo enda litt avslag pga kursen siden jeg handler fra Sverige.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 18:24   #65
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke betaler full pris for klærne fra Nanook altså. Jeg har en meget god avtale, får alltid 30% avslag til og med når det er på salg trekkes 30% fra salgssummen. Også får jeg jo enda litt avslag pga kursen siden jeg handler fra Sverige.

Du her kjempeheldig! Jeg er helt enig at 2000,- + - for en dress til unger som vokser er litt i drøyeste laget. Har lyst å prøve Nanook - men ikke til den prisen . Vet at f.eks Rasavil dressen er veldig bra og man får jo 2 slike dresser for samme prisen for Rolls Roycen til Nanook. Pleier ikke akkurat å være så fornuftig når det gjelder uteklær til ungene, kjøper klær jeg vet er bra og som holder det de lover....sjelden jeg bryr meg så veldig om priser.....men akkurat Nanook til over kr 2000,- blir nok ikke kjøpt her....enda så fin den var......

Men skalljakke og bukse kan jeg forsvare.......det kan liksom brukes så mye mer enn en ren vinterdress.....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:16   #66
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Du her kjempeheldig! Jeg er helt enig at 2000,- + - for en dress til unger som vokser er litt i drøyeste laget. Har lyst å prøve Nanook - men ikke til den prisen . Vet at f.eks Rasavil dressen er veldig bra og man får jo 2 slike dresser for samme prisen for Rolls Roycen til Nanook. Pleier ikke akkurat å være så fornuftig når det gjelder uteklær til ungene, kjøper klær jeg vet er bra og som holder det de lover....sjelden jeg bryr meg så veldig om priser.....men akkurat Nanook til over kr 2000,- blir nok ikke kjøpt her....enda så fin den var......

Men skalljakke og bukse kan jeg forsvare.......det kan liksom brukes så mye mer enn en ren vinterdress.....

Men du er jo fornuftig når du kjøper ting som er skikkelige. Man får ikke barn som er glade i å være ute om de har dårlig bekledning. Derfor kjøper jeg også ting jeg vet er bra, fordi jeg vil at ungene ikke skal hemmes av at de fryser, er våte eller hva det måtte være som er feil, og som kan skyldes tøyet. Men jeg kommer aldri, om den er aldri så god, til å kjøpe en så dyr dress. Men skalljakke og bukse kan forsvares, for det kan også brukes som vintertøy med ull under, og som regntøy. Altså ett sett fremfor flere. Da blir det ikke så dyrt allikevel.

Nin - da er jeg helt med på at du kjøper Nanook. For da får du en knalldress til helt ok pris. Den så veldig bra ut.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.