Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ingen myte dette ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 19:29   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen myte dette...

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hørtes relativt kjent ut. Leste det høyt til mannen, og hva presterer han å si? "Godt ikke jeg er sånn".
Og så er han akkurat sånn. Høres ut som han er i den terminale fase hver gang han trekker pusten...

Jeg har akkurat informert mannen om at å brøle "Aaaahhh!" ustanselig er forbeholdt banesår og fødsel.
: ond og hard kone :

Gammel 03-10-09, 19:40   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har akkurat informert mannen om at å brøle "Aaaahhh!" ustanselig er forbeholdt banesår og fødsel.

JEg syns det er helt på sin plass at du veileder han litt om hva som er lov og ikke. De blir fort litt patetiske disse menna.

Gammel 03-10-09, 19:45   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Det hørtes veldig kjent ut.

Om han ikke forstår veiledningen utover kvelden, så er det kanskje på sin plass å sende ham på rommet sitt?

Håper han blir fort frisk

Gammel 03-10-09, 19:49   #4
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høres meget kjent ut! Og det verste er at jeg ikke klarer å synes synd på ham selv når det - en ytterst sjelden gang - er på sin plass. Men som man reder, ligger man ...

Gammel 03-10-09, 20:56   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73

Høres meget kjent ut! Og det verste er at jeg ikke klarer å synes synd på ham selv når det - en ytterst sjelden gang - er på sin plass. Men som man reder, ligger man ...

Og jeg referer hyppig til fabelen om gutten som ropte "ulv, ulv"!

Gammel 03-10-09, 19:46   #6
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Høres veldig kjent ut ja!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 20:20   #7
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Banesår.

Ynking bringer frem det verste i meg også. Mannen min er heldigvis ikke sånn, han var så mye syk som barn at han er en ordentlig tøffing nå. Han tok mandlene i fjor og jeg tror ikke jeg hørt et knyst fra ham i perioden etterpå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.