Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du tilgjengelig 24/7?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-09, 09:04   #61
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du tilgjengelig 24/7?

På dagtid er telefonen alltid med.
Om noe skulle skje med en av ungene og skolen/barnehagen ikke fikk tak i meg vet jeg ikke hva jeg ville gjort.
Men det betyr ikke at jeg alltid svarer.
Skjult nr og ukjent nr tar jeg alltid ( har verv som gjør at jeg får en del telefoner fra "ukjente") mens venner og familie nok blir utsatt for en del sortering.
Om natten ligger telefonen på kjøkkenet. Vi har fasttelefon så om noen av våre aller nærmeste lå for døden, ville de ringt på den og vekket oss.
Har blitt vekket av idiotiske reklame sms om natten og det er IKKE kulgt!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 19:56   #62
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg har med mobilen på jobb, og sjekker den i friminuttene i tilfelle noe skulle skje med ungene. Etter at ungene er hentet kan mobilen befinne seg hvor som helst. Jeg har fasttelefon, og jeg har epost. Folk får raskere svar på epost enn mobil. Jeg har vekkerklokke, så selvfølgelig er ikke mobilen med til sengs. Der er mannen, og det kan jo hende vi vil ha litt sex. Ille nok når ungene var så små at de plutselig våknet på naborommer, jeg blir altfor lett distrahert, så en telefon ville vært katastrofalt

Ingenting annet enn at noe kan skje med ungene er viktig nok til at jeg må være så tilgjengelig at man får tak i meg i løpet av 30 sekund.

Gammel 04-10-09, 19:59   #63
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobilen min er alltid på, men jeg "screener" mye. Den er gjerne på "Lydløs" i dagevis i strekk. Jeg har noen med "vip-status" på mobilen, og da ringer den med en egen lyd. Da tar jeg den alltid. Ellers tar jeg den sjelden (folk ringer jo helst når jeg hviler...). SMS'er svarer jeg på når det passer, stort sett med det samme.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.