|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jeg ønsker meg ny laptopOg nå har jeg endelig tenkt å ta meg råd til en
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptopJeg har hatt en Compaq Presario CQ60 nå i et halvt års tid og den er helt super, widescreen og med ekstra talltastatur på høyresiden, som ved en stasjonær PC - jeg har blitt helt avhengig av det. Betalte vel rundt 5 500,- for den (ser den fåes til en del bedre pris nå
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ønsker meg ny laptopJeg har ikke noe erfaring med dv7-serien, men hvis du ønsker en stille maskin er min erfaring å styre unna pc-er basert på AMD Turion. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptopJeg tenkte 17'' fordi jeg vil ha noe som er litt større enn jeg har nå. Jeg skal kunne bruke den både her og der. Skulle jeg bare hatt en skolePC kunne jeg vel kjøpt meg en mini.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptop17" går ikke ned i en "standard sekk" - de fleste er tilpasset opptil 15". Men man finner sekker til 17" også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptopÅlrait
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptopMin PC er visst en AMD SI-42, og den støyer overhode ikke, bare så jeg har nevnt det. Batteritiden er en 1.5-3 timer alt ettersom hva man kjører og hvor mye man kjører samtidig.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptop17" tommer hadde aldri jeg kjøpt heller, om den skulle ut av huset nei. Det er et digert dråg å dra på. |
|
|
|
#9 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptopHm, ok, kanskje jeg må revurdere mine ønsker, da. Men PC-en skal ikke primært være en skolePC altså. Men jeg kommer til å ta den med av og til på dager hvor det kreves PC-jobbing i undervisningen (hittil i høst har dette vært en dag).
|
|
|
#10 |
|
Sv: Jeg ønsker meg ny laptopSkulle jeg personlig ha kjøpt en pc i den prisklassen hadde det vel trolig blitt Lenvo Thinkpad SL500. Her er det en del forskjellige konfigurasjoner tilgjengelig hos forskjellige forhandlere. F.eks. denne koster rett under 8000 kr, men med en oppgradering til 4 GB minne blir det ca. 8000: http://www.datakjeden.no/PartDetail....c:36159%3br:pg |
|
|
|
![]() |
|
|